KOCA ŞEHİRDE YALNIZ KALMAK!!




27 Kasım 2013 Çarşamba
              
              Eğer normalde geniş bir çevreye sahip ve arkadaşlarıyla vakit geçirmekten hoşlanan biriyseniz size birkaç önerim var.

             Eğer arkadaşlarınızın hepsi en azından çoğu üniversiteye gittiyse kesinlikle idealist olup ''ben kalıcam yea hayatım boyunca mutlu olacağım mesleği yapmak istiyorum'' falan filan diye bik bik ötmeyin!Sizde doğruca gidin peşlerinden.Yemişim ideallerin hedefini falan.Afedersin de burda ne bok yiyeceksin!!
              Ben neler yapacağını söyleyeyim:
-Pazar günleri kıçını kaşıya kaşıya evde pijamayla pinekleyeceksin
-Çok beğendiğin bi film vizyona girecek ya yanında kimsen olmadığı için gidemeyeceksin ya da tek başına gideceksin
-Öğle yemeklerini tek başına yiyeceksin
-Dersaneden çıkıp direk eve geleceksin ve ailen şoka girecek çünkü çıkışta hep arkadaşlarınla kahve içmeye giderdin
-Derdini tasanı anlatacak bi arkadaşın olmadığı için yakınında,matematik öğretmeninle bacı-gardaş kıvamında kanka olacaksın
-Alışverişlerini tek başına yapacaksın
-Yeni dedikoduları kimseye anlatamayacaksın,sonra da çatlayacaksın
-Ağlamak istediğinde bir omuz bulamadığın için içine atacaksın
-Hatta yanında kimse olmadığın için herkesi güldüren saçmalıklarını bile boşlayacaksın
-Sırf yalnız kalmamak için boyfriend arayışlarına gireceksin ve bu yüzden yanlış kararların eşiğinden döneceksin(tabii fark edebilirsen yanlış olduğunu!!)
-En sevdiğin kafede tek başına oturacaksın
-Annenin kankalarıyla yaptığı buluşmaları kaçırmayacaksın çünkü tek ve en büyük eğlencen o
-Herkesle kavga edeceksin çünkü gerginsin,streslisin ve yalnızsın
-Herkes hayatını yoluna koyma adına büyük adımlar atmışken sen hala ygs çalışacaksın
-Arkadaşların düzenli manita olayına girmişken sen hala sap gibi dolanacaksın
-Kafanda onlarca soru dolaşacak:''Peki ben ne olucam?,Ya o istediğim meslekte mutlu olamazsam?Hangi şehre gidicem peki?Ya geçen seneki gibi hüsrana uğrarsam ne olacak?'' İşin kötüsü hepsinin cevabını tek başına vereceksin
        Sakın unutma üniversite demek ayrılık demek.Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak demek.
        Ben hayatımın en büyük pişmanlığını bu sene üniversiteye gitmemekle yaşıyorum.Hayata 1-0 geriden başlamış oluyorum zaten!
          Buradan kurtulmak istiyorum bir an önce.Başka bir yerde başka insanlarla yeni bir hayat kulağa çok hoş geliyor şu an için ama bilemiyorum!
         Tek bildiğim şu koca şehirde yalnız kaldığım!  
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI