ŞIPSEVDİ OLMAK (BİR AYRAN GÖNÜLLÜNÜN ACIKLI HİKAYESİ)




6 Kasım 2013 Çarşamba
             Evde sıkıntıdan patlamak üzereyken attım yine kendimi bloguma!Bugün ayran gönüllü bir salağın (ki kendisi ben oluyorum) :D hazin hikayesinden bahsedeceğim size.Olaya baştan başlayalım arkadaşlar.

       1)Nasıl anlaşılır?
 Ayran gönüllü olduğumuzu kendi kendimize tespit edemeyiz gençler.Bunu anlayabilmemiz için etrafımızda bunu bize sürekli yineleyen (''ay mihri yine mi,geçicidir o geçici'' gibi mesela),tepemizde bik bik öten bir grup kız arkadaşımız olması lazım.Çok şükür ki bende bol miktarda vardı şöyle bi 10-15 tane kadar :D
       2)Neler yaşanır?
  Şıpsevdiliği zirvelerde yaşadığım lise hayatıma dayanarak söylüyorum ki çok sancılı bir süreç.Her gün okula geldiğimde yaşanan diyaloglardan örnek vereyim.
-Ay kızlar dün bi çocuk gördüm ay çok tatlı,durun durun resmini göstereyim
+öff mihri yine mi,yine hangi bahtsız? :P
-Kız bu sefer başka,çok tatlı bu ya :D
      Aman arkadaşlar dikkat edelim!Anahtar kelimemiz:BU SEFER BAŞKA! Bok başka.Hepsi aynı kızım,safçuk musun sen? Saf olmayın kızlar.Başka olunca böyle ağzınızı yaya yaya gezemiyosunuz.Adamın metabolizmasının ***na koyarlar valla.Kolaydı öyle aşık olmak sanki,germeyin beni bilgisayarın başında!!1
        3)Çözüm nedir?
     Bu konularda size önerebileceğim en iyi şey;boşverin!Çünkü bu insanın kişiliğinde var abi elinde değil biliyorum.Ben ne söylesem boş,saf saf sana her iş atana aşık oldum sanacaksın.Hatta  o adam seni iplemiyorken sen potansiyel çocuklarının hayalini kuracaksın.Çözüm Allah'tan geliyor kızım.Bir gün birisi bi çıkıyor karşına,senin benim gibi her adamı tepeden tırnağa süzen şıpsevdiler bile yeri geliyo cıva gibi delikanlıların yüzüne bakmadan yanında geçiyor!
          Yani sonuç olarak kızlar temkinli olun,pezevengin birini peşinde sürünüp ömrünüzü tüketmeyin yeter.Zararı yok şıpsevdi olun nasıl olsa 2 güne geçiyor.
    Ama size bir şey söyleyeyim mi?Bu seferki cidden başka :D
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI