ÜNİVERSİTEDE İLK 2 AY (ÜNİVERSİTEYE GİTMEYEN BİR MEZUNUN GÖZÜNDEN)




7 Kasım 2013 Perşembe
      Arkadaşlar,birçoğunuzun bildiği üzere bu sene üniversiteye gitmedim.Ama sosyal medya ve arkadaşlarım sağolsunlar bana iyice gözlem yapma fırsatı verdiler. Ben de kendimce üniversiteye gidenlerin ilk 2 ayını anlatan bir yazı yazmaya karar verdim.

           1.EVRE:Bu evrede herkes bir telaş içindedir.Sık sık liseden ve dershaneden eski arkadaşlar aranır.Her gelişmeden haberdar edilir.Herkes birbirine ''yakışıklı çocuklar var mı bari sizin bölümde?'' tarzı sorular yöneltir.
           2.EVRE:Artık ortama alışılmıştır.Eski arkadaşlar peki aranmaz.Yeni arkadaşlarla o bar benim,bu cafe senin gezilir.Check-in yapmaktan Foursquare çökertilir.Twitter,facebook,instagram gibi sosyal paylaşım sitelerine yeni ortam ve arkadaşlarla fotoğraflar konulur.
           3.EVRE:Gezmek de bir yere kadar diyen gençlerimizin götü artık dara gelmeye başlar,önlükle 30 bin tane fotoğraflarını koyan tıpçılar komitelerden bıkmıştır.Aynı şekilde diş hekimleri sabun kokusundan bayılma derecesine gelmiştir.Zavallı mühendislerimiz teknik resim ,autocad,matematik vb. kusmak üzeredir.Eczacılar ezber yaparak biraz daha kebap takılmaktadırlar.Tm ciler konusunda ise pek yorumum yok.
              Herkes lab. derslerinden şikayet eder,birçoğunda pişmanlık baş göstermiştir.Çünkü gençlerimiz üniversitenin akşam gezmelerinden ve check in lerden ibaret olmadığını anlamaya başlarlar.
              4.EVRE:İlk vizeler ve komiteler girince artık bizimkiler bunalmaya başlar.Üniversiteye gitmeyip kalan arkadaşlarını arayıp''ay mihri tıp çok zormuş ya boşver,diş oku sen'' ya da ''diş okunur mu ya köpek dişi yontmaktan anam ağladı eczacı ol sen en iyisi'' gibi serzenişlerde bulunurlar.Halbuki burada arkadaşlarının toplum baskısından ve her şeye baştan başlamaktan beyni s*kilmiştir ama haberleri yoktur!
              5.EVRE:Artık ortamın büyüsü kaçmıştır ve millet gönül meselelerine zaman ayırmaya başlar.Hala YGS'ye çalışıp evde sap sap oturan,kurstan kursa koşuşturan arkadaşlarını arayarak yeni tanıştıkları yakışıklılardan bahsederler.Hatta birçoğu sevgili bulmuştur bile.Evde kalan zavallı mezunlar dersaneden de kimseyi bulamadıkları için zavallı zavallı evde oturup arkadaşlarını dinlerler.
             6.EVRE:Artık gençlerimiz sevgililerini de yanlarına alıp vizelere,finallere ve komitelere abanırlar.Çünkü gece çıkmaları ve instagram fotoları sınavlarda bir işe yaramamaktadır.Hayat bir düzene oturtulur ve yeniden mezun arkadaşın beyni S*kilmeye başlanır.
-Ay mihri istanbula gel ben ne yapacam sensiz burada, bak bi de ev tutarız.
-Mihri bak ben ev buldum iyi çalış ankaraya geliyosun ona göre.
-Ee mihri izmire geliyosun di mi,çok güzel kızım burası
.
.
.
     Buna benzer bir çok dil dökmeyle arkadaşlarının başlarının etini yerler.Bizimki de sanki her şey hazırmış gibi kararsızdır''ay nere gidecem ben şimdi ya gizem,ilayda falan hepsi istanbulda,ee hazal ankarada beni bekliyo,ihsan da izmir'de napacaz,birisi tutturuyo antep de antep diye,öteki bilmem ne.öff bilemedim!!''Kendi kendine triplere filan girer!

       Neyse efenim sonuç olarak üniversitenin ilk 2 ayını 6 evrede incelemiş olduk.Bunlar benim gözlemlerim.Siz neler düşünürsünüz bilmem ama üniversitenin ilk günleri eminim zordur.İnşallah bu tatlı telaşları ben de yaşayabilirim.Neyse kendinize çok şeker bakın!
Hoşçakalııııınn!
     

https://www.facebook.com/mihriban.gun
https://twitter.com/Gn_Mhrbn
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI