O TARZ SENİN ''BU TARZ BENİM''




25 Kasım 2014 Salı

           Selamlar,
               Yazıp yazmama konusunda kararsız kaldığım bir yazıyla daha karşınızdayım.Ama bu fenomen olmuş yarışma ekranları kasıp kavururken öylece bakamazdım.Programın ilk bölümden beri takipçisiyim.Bu nedenle her şeyi gözlemleme fırsatım oldu.

           Öncelikle yarışmayı izlemeye başlama nedenim tamamen moda hakkında bir şeyler öğrenmek adınyadı.Bu Gün Ne Giysem'i de severek izlerdim.Daha sonra birkaç tartışma oldu yarışmada ve bir anda boyut değiştirdi.Bazı olayların sırf reyting için yapıldığı gayet ortada bence.Şimdi kişilerimize bakalım :D

         JÜRİ
       Nur Yerlitaş:Dünyalar tatlısı Nurella ya.Canım benim.Ben bu kadını bu programdan önce de çok severdim.Hatta hayat hikayesini araştırmışlığım var.Dişiyle tırnağıyla bu günlere gelmiş bir insan.İşinde çok başarılı olduğu aşikar hatta bize laf bile düşmez bu konuda.Yalnız kadıncağızı tansiyon hastası yaptılar bu programda.Ee normal o kadar atraksiyona can mı dayanır.Kadının tepkileri capslere konu oldu.Hatta fenomen oldu.




          Ivana Sert:Evet hala eski kocasının soyadını kullanıyor.Çünkü bu isme saygı duyuyormuş.Ne kadar asil bir kadın.Gönlümü fethetmesinin en önemli sebebi ise sana göre dünyanın en şık erkeği kim diye sorulduğunda ''Tabi ki Mustafa Kemal Atatürk'' diye cevap vermesidir.Bana Pascal Nouma'yı hatırlatıyor.Artık o da bizden biri!
         Etliye sütlüye karışmaz yorumunu yapar geçer.Çoğu zaman çok konuştuğu için Nurella'dan fırça yese de bildiklerini sonuna kadar söylemekten vazgeçmez.
         Ekranlardaki tartışmasız en temiz magazin programı 2.Sayfa'dan duyduğum kadarıyla ilerleyen bölümlerde Nur Yerlitaş ile ciddi bir tartışma yaşayacakmış (yani çoktan yaşamış oluyor çünkü programın çekimleri ilerden gidiyor biraz :D) bu nedenle Nur Yerlitaş biraz hava değişikliği için geçenlerde kardeşiyle İtalya'ya tatile gitmiş.
         Bu arada Ivana Sert nişanlısıyla yeniden barıştı.Ayrılma sebeplerine gelince (o kadar sikko bi sebep ki);Ivana'nın çok kısa ve dekolte giymesiymiş.Yorum bile yapmadan geçiyorum.
          



Ivana makyajını kendi yapıyor.Kullandığı ürünlerin hepsi MAC.Dikkat ettiğim kadarıyla en çok kullandığı rujlar Russian Red ve Kinda Sexy.

              Kemal Doğulu:Adaletine hayran olduğum insan.Oradaki cadılar yüzünden sinir hastası oldu bu adam.Kendisi aynı zamanda hemşehrimdir :D O kadar efendi ki o kızların arasında bile efendiliğinden ödün vermiyor.Kardeşini de kendisi kadar beğeniyorum.Ayrıca kendisi kardeşinin rol arkadaşı Neslihan Atagül'ün çok yakın arkadaşı.




       Adam tam bir yetenek abidesi.Hem şarkıcı hem kuaför hem stylist.Hepsinde de çok başarılı.Kuaförlüğe küçük yaşlardayken evde kız kardeşinin saçlarını keserek başladığını duymuştum.En sevdiğim yönü ise yarışmada herkesi çıldırtan Özlem'e arada sırada ayar vermesi :D (bu arada seni çok sevmeme rağmen üzülerek söylüyorum dudaklarındaki o dolgu hiç olmamış)
      
           Uğurkan Erez:Dünyalar tatlısı,kendi güzel kalbi güzel insan.Yine dişleriyle tırnağıyla bu günlere gelmiş ve Türkiye'nin en ünlü Kareografı olmuş.Güzel kalbi ve daima yüksek olan morali ile kanseri de yenmeyi başardı.Üstünde konuşmaya gerek yok çok seviyorum kendisini KARRRDEŞŞİMM :D !!! 





YARIŞMACILAR:
           EZGİ:Kendisi benim favorimdir.Hem tarzıyla hem de hanımefendiliğiyle o kızların hepsini tabiri caizse s*ker atar.Dünyalar tatlısı bir de kızı var ''Alya''.Hatta bir bölüm programa da geldi.Kocası  da çok efendi görünüyordu ekranda.Yalnız bir kaynanası var benden genç valla.
           Çoğu zaman pahalı parçalar kullanıyor.Kullansın tabi.Ama durum millete niye batıyor hiç anlayamıyorum.Özlem bi ara bu yüzden kızı neredeyse dövecekti.Parası var harcıyor mal!!!
           Genellikle Beymen,H&M,Zara ve Mango görüyorum ben üstünde.Bazen de Top Shop.Onun bölümünü Mürdüm renkte yazmamın sebebi ise ona bu tonlarda rujları çok yakıştırıyor olmam.



          İKİZLER:Ezgi'den sonraki favorilerim ikizler yani Aycan ve Nurcan.Hiçbir polemiğe girmemeleri ve etliye sütlüye karışmamalarını takdirle karşılıyorum.Her ne kadar bazılarına batsa da.
             Allah için kızların tarzı var.Hatta bize fazlalar.Yurtdışında büyüdükleri belli yani.Zaten konuşmalarında da bazen şaşırıyorlar ki bu çok normal.Bölümün  birinde Özlem bunu eleştirmişti ve ben çok sinirlenmiştim.Ayıp yahu.
            Bu kızların anneleri yanılmıyorsam İsviçre'de baya ünlü bir moda tasarımcısı.Hatta baya markası filan var kadının.Bir Türk tasarımcının yurtdışında bu kadar başarılı olması gurur verici.Kadın aynı zamanda çok genç ve güzel.
           Bir de Aycan Miss Elegance USA 2013 'te 1. olmuş.(farklı etnik kökenlerin katıldığı bir güzellik yarışması)

            GİZEM:Ben bu kız çok beğeniyorum.Genelde jüri tarzını çok eleştiriyor.Açık konuşalım bi tarzı olmadığı da ortada.Ama onun giydiği hiçbir şey beni rahatsız etmiyor.Çünkü o kadar hoş ve güzel bir kız ki ne giyse yakışıyor.Çuval giyse yakışır derler ya hani o hesap.
              Ama bir konuda eleştirmeden geçemiycem.Oraya tamamen kendini göstermek için çıkmış çünkü kombinlere çaba harcamadığı ortada.
Bu arada Medcezir'de oynamış.Hatta Çağatay Ulusoy'la öpüşme sahnesi var.

          Ayşenur:Bu kızı seviyor muyum nefret mi ediyorum bilemedim.Geçtiğimiz bölümlerde jüri kararıyla geri döndü.Gidişi çok olaylı olmuştu.
          Yarışmanın böyle saçma bir formatı var mıydı yoksa bu kızı geri getirmek adına böyle bir şey mi uydurdular bilemiyorum.Duyduğum kadarıyla televizyon camiasında baya sözü geçen bir tanıdığı varmış.Hatta onu parayla yarışmaya aldılar ve yine parayla 1. yapacaklar diye saçma sapan sapan söylentiler dolanıyor ortalıkta.Her neyse bizi ilgilendirmez ;)
          Farklı bi tarzı olduğu ortada.Giydiklerini güzel taşıyor.Platin saç rengi onun yaşına hiç uygun değildi.Şimdi gri boyası aktıkça alttan çıkan küllü,köpüklü sarı ona daha çok yakışmış bence.
           Bu arada bir bölüm Kiraz Mevsimi'nde oynadığını söylemiş miydim? :) (Bu arada benim gibi platform ayakkabı hastası :D)




           TUĞÇE:Geçen hafta elendi ama ben yine de birkaç kelime yazmak istedim.Gerçekten tarzı olan bir kızdı.Ama her bölüm yarım saat boyunca bok var gibi ağlaması beni benden alıyordu.Artık cidden bayılma derecesine gelmiştim.Ama Yılmaz Morgül taklidi gerçekten müthişti.Müjdat Gezen Tiyatrosunda eğitim almış.
           Jest ve mimikleri baya olay yaratmıştı kızın.Ben pek güzel bulmuyordum ama dediğim gibi şu an hala yarışmada olan birçok kızdan daha iyi giyiniyordu.Söyleyeceklerim bu kadar :)



          NUR:Yarışmanın tartışmasız en çok sükse yapan ismi.Sadece instagramda onlarca fun sayfası var.Bu kız ilk kez bu kadar ön plana çıktığında kendi kendime demiştim ki ya oradaki kızların hepsi mi sallıyor.Demek ki var bu kızda bir şey.Ama yarışma ilerledikçe gördüm ki kız gerçekten hanımlığını bozmamış.
          Ama açık konuşayım bence yarışmayı kendi kendine saçma bir sebeple bırakmasının sebebi başka teklifler alması.Güzellik yarışması,klipler filan derken kız sonunda gösterdi kendini.Hatta Acun'la anlaşmış filan diye dedikodular çıkmıştı.Ama instagram hesabında yalanladı bu haberi.Her neyse kız güzel arkadaş!


  
          Ayşegül:Grubun cadolozu! :) Kendime çok benzetiyorum.Ben de doğruluğundan eminsem aklıma gelen her şeyi dobra dobra söylerim.Ayşegül'ün söylediği şeyler çoğu zaman doğru.Diğer yarışmacıların kombinleri ve tavırları konusunda doğru yorumlar yapıyor.Ama şiddetle eleştirdiğim bir şey var ki gerçekten kıskançlık yapıyor.Bir de şu Özlem'e cevap vermekten vazgeç.
         Boyunu takıntı yapıyor.Ama gayet de Türk standartları.Tarzı da fena değil ama bazen otobronzer'ı fazla kaçırıyor.Yarışmayı kaybederse çenesi yüzünden kaybedecek ama!!



          ÖZLEM:Ah Özlem ömrümü yedin.İlk günden beridir sinir olduğum tip.O konuşurken kelimeleri bulamayışı,biriyle konuşurken başka yerlere bakması filan...Mehmet Coşkundeniz (nam-ı diğer aşk doktoru) bu kızı önceden tanıyormuş.Baya okumuş,yüksek lisans yapmış bir kızın bu kadar mal olması anlaşılabilir değil.Büyükşehirde hayata tutunma çabası yüzünden bu yarışmaya katıldığını düşünüyor Mehmet Coşkundeniz.Onun da tamamen kendini göstermek istediği ortada.
          Kesinlikle bir tarzı yok ama sponsorları sağ olsun baya adam ettiler onu.Bu arada yeni saç rengini de hiç beğenmedim.Sen dururken Tuğçe,Buse vb elendi.Haksızlık olduğunu düşünüyorum.İnsanlara çatmak için de;pahalı giyiniyorsun,Türkçe'yi düzgün konuşamıyorsun vb gibi saçma bahaneler bulmasını da şiddetle kınıyorum.(bu arada fragmanın birinde kendisinin nişanlandığını görüp,gerçek sanıp bunalıma girmişliğim de var yani :D)



           Gala gecelerinde boktan sebeplerle isimleri iki iki söyleyip son kararı konuğa bırakmaları ve bir de bunun tesadüfen olduğunu söylemeleri de beni ayar ediyor.Söylemeden geçemedim.
          Sonuç itibariyle eğer bu bir tarz yarışmasıysa Ezgi ya da İkizler 1. olmalı.Zaten hemen hemen herkesin favorisi onlar ama dediğim gibi ne olacağını bilemeyiz.
           Yalnız okuduğum birkaç habere göre kızlar bir mankenlik ajansından seçilmiş(isim vermiyorum) ve Ayşegül bu ajansın sahibinin yeğeniymiş ve Ayşegül 1. olacakmış şeklinde söylentiler var.Bunlar sadece söylentiden ibaret.Ama sonucu hep birlikte izleyip göreceğiz.

           İnşallah sınavlardan ve derslerden vakit bulabilirsem bu hafta American Music Awards 2014'ün kırmızı halısıyla ilgili yazımı yayınlayacağım.Başka yazılarda görüşmek üzere.Hoşçakalıınnn!!! :)



 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI