HAFTANIN İKONU:BRIDGET MENDLER




10 Kasım 2014 Pazartesi

            Hi Guys!!!
      Yemin ederim aklıma müthiş bir fikir geldi bu hafta.Bundan sonra her hafta(hatta her pazartesi) bir ünlüyü seçip onun hakkında blogta bir yazı yazmayı düşünüyorum(bu tarz benim etkileri :D).Beni tanıyan ve takip edenlerin tahmin edebileceği gibi sevgili BRİDGİT MENDLER ile başlıyorum bu hafta.

      O bir stil ikonu,o bir şarkıcı,o bir oyuncu...Bir çoğumuz onu Good Luck Charlie'deki Teddy Duncan olarak tanıdık.Benim en sevdiğim TV dizilerinden biriydi kendisi.Ardından benim hastası olduğum ve tüm şarkılarını ezbere bildiğim(henüz yayınlanmayan filmdekiler dahil :D) Lemonade Mouth ile karşımıza çıktı.Burada da Olivia White rolündeydi.


     Ardından 2012 senesinde Hello My Name Is... albümündeki Ready Or Not ile gönüllerimize taht kurdu.(bu şarkı Hurricane ile birlikte benim düğün şarkım olacak galiba hahaha)Peki kim bu Bridgit?
       Tam adı Bridgit Claire Mendler.1992 yılında Washington D.C.  ABD'de doğdu.Önce Good Luck Chrlie ile kendisini gösterdi.Ardından  Waverly Wizards'ta birkaç bölüm oynadı.(bilmeyenler için ''Juliet'')

       
       Dizi ve filmlerde seslendirdiği şarkılar sayesinde ünlü oldu.Hatta o dönemde Lemonade Mouth filminde seslendirdiği Determinate isimli şarkı (ki benim en sevdiğimdir) En İyi Itunes parçası seçildi.Yukarıya videosunu koydum şarkının :)
       Burada yakaladığı çıkışla 2012'de  ilk albümü Hello My Name Is'i çıkardı ve çıkış parçası Ready Or Not Avrupa veAmerika'da çalma listelerinde 1. sıraya yükseldi.
      
       Stiline biraz bakacak olursak.Dizi ve filmlerindekine çok yakın.Rahat,konforlu ve şık ama katiyen uğraşılmış değil.










    
       Aynı rahatlığı ve şıklığı saçlarında da görüyoruz.Toplu ve rahat modelleri seviyor.




     
        Birçoğunuzun merak ettiği makyaj tarzına gelelim.Çok fazla makyaj yapmayı sevmiyor.Genelde nude tonlarda ruj ve lip gloss seviyor.Benimki gibi düşük göz kapaklarına rağmen göz makyajını çok seviyor.En sevdiği makyaj malzemeleri eyeliner ve rimel.Genelde koyu gölgeler yapmayı tercih ediyor.Göz altı morluklarına eğimli bir cildi varmış bu nedenle çoğu zaman göz altı kapatıcısı kullanıyor.Hatta size markasını da söyleyeyim;Laura Mercier Secret Camouflage.Ülkemizde Boyner'lerde bulabilirsiniz sanırım.Zaten bu kızın makyaja ihtiyacı yok ki ya gamzeleri yeter ;)






            Eğer Hurricane ve Ready Or Not'ı merak ederseniz yukarıdaki playlistte bulabilirsiniz.Yukarıda var mı bilmiyorum ama benim en sevdiklerimden birisi de Top Of The World.
     Umarım bu yazı  Bridgit hayranlarının hoşuna gider.Eğer blogta okumak istediğiniz başka ünlüler olursa yorum ya da mesaj atmayı unutmayın.
          Başka yazılarda görüşmek üzere hoşçakalınnn'
            
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI