AMERİCAN MUSİC AWARDS 2014




30 Kasım 2014 Pazar


                              Selamlar...
          Amerikan Müzik Ödüllerini bilmeyenimiz yoktur herhalde.Bu sene kırmızı halı büyük hayal kırıklığı yarattı denilince bir de ben göz atayım dedim.Hadi vakit kaybetmeden başlayalım.


          RİTA ORA:
     Rita Ora ile başladım çünkü en çok onu beğendim.



          Tam da onun enerjisine uygun bir renk seçmiş.Klasik bir Zac Posen tasarımını o kadar güzel taşımış ve o kadar mükemmel bir renk seçmiş ki elbisenin artık gına getiren kesiminin ve modelinin göze batmasını önlemiş.
          Saç modelinden bahsetmeye bile gerek yok!Doğal,fresh ve rahat.Bence kırmızı halının en şık ismi.



          Göz kapakları biraz ama çok az düşük.Bu nedenle gözlerini hem daha aydınlık hem daha büyük hem de daha canlı göstermek için elbisesinin rengine yakın ışıltılı bir gold far kullanmış.Tabi çok hafif kahve bir gölgeyle desteklemiş.En önemlisi küçük ve hafif gözlerin ihtiyacı olduğu için takma kirpik kullanarak bol bol rimel sürmüş.Nude dudaklarına ise bayıldım.Doğallığın insana yakıştığının kanıtı ya bu kız.
          Rita bayıldım sana bebeğim!!!!

           FERGİE:
      Çok beğendiğim bir diğer isim kendisi.


      
      Ses kess!!Hatun taş abi ne giyse yakışır.Yıllar geçtikçe güzelliğinden bir şey kaybetmediği gibi daha da çekici hale gelen Fergie yine çok şık.Üstelik Seksiliğinden ödün vermeden.
     Şıklıkta elbise kadar elbiseyi taşımak da önemlidir.Artık mezuniyettir,düğündür vb orada burada hepimize gına getiren halter kesim bir elbiseyi öyle bir taşımış ki...Bu arada elbise Halston Heritage.



          Fergie makyajında Rita'dan da doğal olmayı tercih etmiş.O da klasik bir hooded eye kurbanı.Ama bu kusurunu kapatmak adına gözünün katlanma yerinden yukarıya hafif bir gölge yapmış ve olayı bitirmiş.Dudaklarda yine doğal makyajın olmazsa olmazı nude renkler hakim.Bu da yakışmış ama ben olsam biraz daha kahve alt tonlu bir nude kullanırdım.Örn:MAC Enchanted One.
         Saçlarında ise doğal dalgaları tercih etmiş.Çok hoş ya.Bakışları yeter ama :D

           KYLIE JENNER:
     Birçoklarının aksine ben Kylie Jenner'ı hiç beğenmedim :( üzgünüm.



        Alexandre Vauthier tasarımı bir elbise tercih etmiş.Evet bacak dekoltesi çok iddialı ama ben elbisenin üst kısmını hiç beğenmedim.
Üst kısmı sanki alelade bir gecelikmiş gibi duruyor.Bu durum elbisenin kumaşından kaynaklanıyor sanırım.Kalitesine diyecek laf yok ama dediğim gibi ben beğenmedim.Yalnız rengi Kylie'ye acayip yakışmış.
     Ama o ayakkabılar ne ya.Bence bilekten ince bantlı,siyah klasik bir ayakkabı tercih etmeliydi.Elbisenin parlaklığı mı yarışacak,o kendine özgü süper ilgi çeken makyajın mı yoksa ayakkabındaki pencereler mi?!



         Yukarıda da bahsettiğim gibi Kylie Jenner'ın kendine özgü ve onu çok çekici yapan bir makyaj tarzı var.Hatta baya sükse yaptı.Yerli yabancı birçok Youtuber Videosunu filan çekti.
         Makyajının en önemli yanı tamamıyla mat bitişli olması.Yüksek kapatıcılıkta ve mat ürünler kullanıyor.
        Son derece doğal göz makyajı yapıyor.Açık renkli bir baz ve bronz bir gölge.Kaşları ise yoğun,koyu ve kavisli bir şeklide dolduruluyor.
        Bu makyajı ona özgü kılan şey ise dudakları.(bu arada dudakları estetik).Normalde hepimizin makyaj hatası olarak bildiğimiz şeyi yapıyor.Dudaklarını kullandığı rujdan biraz daha koyu bir dudak kalemiyle,dudak çizgisinin dışında çerçeveliyor.Üst dudağını öyle bir çiziyor ki gördüğünüz gibi cupid's bow dediğimiz bölüm (dudağın üstündeki v şeklindeki kısım) kayboluyor.Ve tabiki mat bir ruj ile makyajını tamamlıyor.
          Ay bunu üzerine çok konuştum.Makyajın güzel ama ben seni beğenmedim Kylie!Saçın da özensiz olmuş zaten!!

          KENDALL JENNER:
     Kendisi Kylie'nin öz kız kardeşidir.Ayrıca bilmeyenler için söyleyelim Kylie ve Kendall;Kim,Khloe ve Kourtney Kardashian kardeşlerin üvey kardeşleri.Biraz karışık ama sanırım anlatabildim :D



        Kendall ablasından kat kat güzel olmuştu bence.Zaten yüzü filan da daha güzel.Yiquel Azrouel imzalı bir elbiseyle katılmış geceye ve bana kalırsa en farklı tasarımlardan birisi.O uzun transparan eteğe ve içindeki süper mini şorta bayyılldım karrdeşşimm :D
       Elbisesinin iddialı olduğunu fark etmiş olacak ki sade bir ayakkabı tercih etmiş.


  
           Yalnız kız çok güzel abi ya!!!Göz makyajı kız kardeşininkinden çok daha iddialı.Zaten elbiseyi anca bu makyaj götürürdü.Metalik gri ve siyah gölge ile çok tatlı bir smokey eye.Ve yine kardeşiyle zıt düşerek mat ve koyu bir ruj yerine doğal bir lip gloss kullanmış.
          Bence süper olmuş!!Yanağında belli belirsiz bir kontür var ama üvey kardeşleri kadar belirgin değil tabiki.Burnunda kontür yok sanırım varsa da çok iyi yapılmış fark edilmiyor bile!!!Çok beğendim!!

         SELENA GOMEZ:
      Aynı jenerasyon olmamız itibariyle kendisini kendime çok yakın hissediyorum ama olmamış Selena olmamış.


         Biz onu her zaman dinamik ve fresh görmeye alışmışken bu ne hal?!!!!Elbise istediği kadar Armani Privé olsun.Ben bunu anneme bile giydirmem.O kadar olgun göstermiş ki.Hiç yaşına uygun değil.Ayrıca kesiminden midir nedir göğüsleri çok aşağıda duruyor.Ay tam bi fiyasko ya :@ Vakit kaybetmeden makyajına geçeyim zira daha fazla tahammül edemeyeceğim.


  
          Doğal kaşlar ve buğulu gözler her zamanki gibi Selena ama ben o rujunu hiç beğenmedim.Hele ki iş kadını gibi yaptırdığı o ense topuzuyla birleşince.Şu an Selena'yı 35 yaşında görüyorum.Biz onu tatlı lip glosslarla görmeye alıştık.Lütfen bu tek gecelik bir macera olsun ve eski tarzına geri dön canım benim :) Son olarak o küpelerden de kurtul!!!

            KHLOE KARDASHIAN:
        2 numaralı Kardashian geceye bir Versus Versace tasarımı ile katılmış.Ama zannedersem beden ölçülerinde bir sorun yaşamış ve 4-5 beden küçük elbise giymiş.O nedir ya?





        Yukarıdaki resimde kalite son derece düşük olmasına rağmen basenlerini ve göbeğini görmemek mümkün değil.Daha iyi fark etmeniz için Vesus Versace defilesinde aynı elbiseyi taşıyan mankenle karşılaştırmalı bir fotoğrafını göstereyim size.



Elbisenin modeli değişmiş resmen.Sen bir Kardashian'sın nasıl böyle gelebilirsin böylesine önemli bir geceye?!!!Şu an bilgisayarın başında cidden sinirim bozuludu ya!!! Elbisenin etekleri yukarıya atmış,karnının üstünde birikmiş,sol omuzdaki farklı kesim detay yok olmuş...Bence rezalet.



          Kız kardeşler çok hoş bir poz vermişler :)bu arada gördüğüm en iyi ombre!!
           Keşke bu rezaleti makyajınla toparlasaydın.Dumanlı göz makyajın güzel ama zaten küçük olan gözünü daha da küçültmüş.Bronzerı fazla kaçırmışsın ve koyu kahve tonlarındaki rujunu da hiç beğenmedim.Olmamış be Khloe!!!!

               NICKI MINAJ:
          İşte #mygirl!!Nicki Minaj'ı çok severim ve bu geceki elbisesini de çok çok beğendim.Neden mi?
  
    

          Elbise Alexander Wang.Bence kesinlikle bir tasarım harikası.Çünkü özellikle kalça bölümünde fazlalıkları olan Nicki'yi acayip zayıf ve ince göstermiş.Ayrıca siyah ve sade olmasına rağmen Nicki Minaj'ın o ilginç tarzının dışına da çıkmamış.Çok beğendim çookk!!!



           Makyajında rutin eyelinerından ve soğuk alt tonlu pembesinden vazgeçmemiş.Bence soğuk pembeler ne beyaz tenlilere ne de esmerlere sadece ve sadece sarışınlara yakışıyor ama bu onun tarzı ve yılardır bundan vazgeçmedi.Bu arada bu siyah saçlar o plastik sarıdan sonra hepimize ilaç gibi geldi.10 üzerinden 10 Nicki!!!

                HEIDI KLUM:
          Heidi'nin cut-out elbisesini ben beğendim.Bayılmadım ama beğendim :D Onun elbisesi de Versus Versace imzası taşıyor.



         Elbisenin farklı bir kesimi olduğu kesin.Hatta elbise çok güzel ama ben Heidi'ye yakıştırmadım sanki.Bence bu elbiseyi daha genç ve dinamik birisi giymeliydi.Ama ayakkabılarını çok çok beğendim.Bence tam bu elbisenin ayakkabısı olmuş.Sade bir stiletto giyip kurtulabilirdi ama riske girmiş ve kazanmış.



         Smokey eye dediğin budur!!!Gerçekten çok çok fazla güzel olmuş.Açık renkli ışıltılı bir baz üzerine alelade sürülmüş siyah göz kalemini dağıtmış ve işte sonuçDudak makyajında birçoğu gibi nude tonlara gitmiş.Mat bir lipstick tercih etmiş ama bence bu makyaja hafif pembelik barındıran bir gloss da çok yakışırdı.

            JENNIFER LOPEZ:
        Sırada J-lo var.O kadar Cut-Out kesim dedik ama Cut-Out'un kralını Jennifer giymişti.



        Eteğin kesimi zaten güzel olan kalçalarını inanılmaz iyi göstermiş.Sanki onun Latin havasını da ön plana çıkarmış ha ne dersiniz? ;)
        Elbise Reem Acra imzalı bu arada.Dekoltelerine,şeritlerine bayıldım.Tam bir J-lo elbisesi olmuş bu!
        Geriye doğru taranmış ıslak saç modasının en güzel örneği karşımızda bayanlar baylar!!!Ayakkabıları ise bronz teniyle kusursuz bir uyum içinde.Çok beğendim ya!!



         Her zamanki gibi glow bir cilt.Aydınlatıcı ve bronzerı bol bol kullanmaktan çekinmemiş ve süper ötesi sağlıklı ve ışıltılı bir görünüm yakalamış.Kahverengi dumanlı ve gölgeli makyajını tenine çok yakıştırdım ve son olarak Lip glossuna bayıldım.Seni de çok çok beğendim Jennifer!!!

             MEGHAN TRAINOR:
        because you know Im all about that bass diyerek Bass'leriyle barışık olduğunu tüm dünyaya ilan eden Meghan bu tatlı elbisesini seçerken ufak bir hata yapmış sanırım.


      
        Ayakkabısı ve çantası çok çok güzel ama elbisenin etek kesimi kalçalarını çok geniş göstermiş.Ama saçlarının doğal duruşuna bayıldım.



        Sarışınlara ve renkli gözlülere çok yakıştırdığım siyah çerçeveli bir göz makyajı yapmış ve ince dudaklarına kullandığı ışıtılı ruj çok yakışmış.Fena değilsin Meghan.No Treble ;)

             SKYLAR GREY:
        Im coming home Im coming home...Ciddi bir Skylar Grey hayranıyım.Ama ''you need a doctor to bring you back to life'' Skylar.Bu geceye hiç uygun bir kombinle katılmamış.Evet maskülen bir tarzın var ama bu kez olmadı.


        Eminem'in küçük kardeşi gibi filan duruyor.Sende beğendiğim tek şey pembe gölgeli ve bol ışıltılı fresh makyajın oldu.Üzgünüm :( And they forgiven your mistakes

             ZENDAYA:
        Sha-Sha-Sha-Shake it up!!!Yine aynı jenerasyonda olduğum sevgili Zendaya.Bella nerede yahu? :D TTYLXOX
          Koskoca Amerikan Müzik Ödüllerinde şöyle gözümüzü gönlümüzü açan bir pantolon kombini göremedik ya diye hayıflanırken Zendaya imdadımıza yetişti.


         Coleman Georgine tasarımı elbisenin metalik ışıltısına ve parlaklığına bayıldım.İçindeki büstiyerin rengi ile uyumu ise muhteşem.En iddialı parçalardan birisi şüphesiz.



        O üstündeki trençkot tarzı şeye bayıldımbayıldımbayıldım!!!Ve bu elbiseyi anca böylesine hareketli ve volumlü bir saç götürürdü.



        Kahve buğulu göz makyajını beğendim ama gördüğüm kadarıyla gecenin ilerleyen saatlerinde takma kirpikleriyle biraz sorun yaşamış.Kahverengi ruju ise beni benden aldı ve geri bana getirdi.Çok sevdim.
         Ama o halka küpeler ve piercing olmamış bence.

           BLEONA QERETİ:
      Rihanna'dan sonra ikinci ''tüm gözleri üzerime toplayayım bari'' fiyaskosunu yaşadık hep birlikte.Eminim kendisi de güzel olduğunu düşünmüyordur.




        Bir insan ne düşünerek bunu giyer anlamış değilim.Gerçekten çok kötü.Yorum yapmaya değmez yani.



       Zaten amacının ilgi çekmek olduğunu bu frapan makyajında da görüyoruz.o ruj nedir ya.Üzerindeki elbiseye benzeyen şey zaten ortalığı alıp vurmuş hala niye ilgi çekici bi makyaj yaparsın ki!!!!!Rezalet!!!

            US THE DUO:
        no matter way you are,no matter where you are,I'll be there!!Onlardan bahsetmeden geçemedim benim çok çok sevdiğim çift Michael ve Carissa Alvarado.Nam-ı diğer Us The Duo.Hayatımıza Vine'a koydukları videolarla girdiler.O kadar yetenekliler ve sesleri o kadar güzel ki.



       Carissa'yı biraz bana benzetmeleri hoşuma gitmiyor değil ama ben onun eski saçını daha çok seviyordum.Elbisesine,çantasına ve sade makyajına bayıldım.Minyon fiziği için çok doğru seçimler yapmış.Michael ise her zamanki gibi son derece şık ve yakışıklı.(bu arada tam benim tipim ve çok güzel gitar çalıp şarkı söylüyor.)
        Bu onların ilk önemli gecesiydi ve çok heyecanlılardı.Nereden mi biliyorum?Çünkü an be an Instagram ve Vine'a video koymuşlardı.Çok tatlılar ya.Umarım ilerleyen zamanlarda da hep başarılı olurlar.

               Yazımı burada bitiriyorum.Her ne kadar rezalet dense de ben birçok ünlüyü çok beğendim ama tabii fiyaskolar da yok değil.Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur çünkü gerçekten üzerinde en çok çalıştığım postlardan birisi oldu.Başka yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın...
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI