YILBAŞI İÇİN HEDİYE ÖNERİLERİ (kızlar için)




14 Aralık 2014 Pazar


                              Selamlarrr,    

          Bu aralar kendimi acayip tembel hissediyorum.Halbuki en çok ders çalıştığım dönem ;) Bu yazıyı hazırlamam uyuşukluğum yüzünden 10 günümü aldı heralde yazmak da 10 saatimi filan alacak.


          Başlamadan önce birkaç bir şey söylemek istiyorum.
1)ilginizi çeker mi bilmiyorum ama dersanede sınıfım değişti başlarda bayağı üzülmüştüm ama her işte bir hayır vardır.Yeni sınıfımı çok çok sevdim :)
2)Artık vlog'larla da sizinle olmaya çalışacağım ve yeni kamera arayışlarına da başlamış bulunmaktayım :) Youtube kanalıma göz atmayı unutmayınnn!!!! Hadi konumuza geçelim :)
        
           Önce bayanlar için hazırladığım hediye önerileriyle başlıyorum.Ama şunu söyleyeyim gösterdiğim her şey sadece yol gösterici.Siz kendinize ve bütçenize en uygun olanı seçin.Birçoğunun uygun fiyatlı alternatifleri de var.
  
          1)Kozmetik:Biz kızlar kozmetik ve makyaj dedin mi yelkenleri suya indiririz.Yılbaşı indirimleri göz önüne alındığında bu konuda en karlı seçimler kesinlikle makyaj setleri.Bu sezon benim en çok hoşuma giden MUFE (Make Up Forever) Beauty Kit oldu.





          İçinde Make Up Forever markasının en sevilen ürünlerinin deneme boyları var.Bu tarz pahalı markalarda bir ürünü denemeden tam boyuna bi ton para vermek bence çok mantıksız bu nedenle bu tarz setler çok doğru bir seçim.
         Ürünün sınırlı sayıda olduğunu da belirteyim.Sephora'larda 70 tl ye bulabilirsiniz.
         Eğer isterseniz Benefit'in makyaj setlerine de bakabilirsiniz.Onlar biraz daha renkli tasarıma sahipler ve ürünleri biraz daha farklı.Fiyat olarak da Mufe Beauty Kit'e göre biraz daha pahalı ama söyliyim değer yani :)



          2)Parfüm:Aslında kabul edelim yılbaşı hediyesi deyince birçoğumuzun aklına direk parfümler geliyor.Parfümleri çok sevmeme rağmen fazla hassas tenimden dolayı kullanamıyorum pek.Ama bana hediye almak isteyenler duyurulur bu aralar Lancome Hypnose kullanıyorum ;)
           Bu konuda mütevazi olamiyciym.Parfüm konusunda ciddi bir bilgim var ama sizin için son zamanlarda sevilen iki parfümü  seçtim.

           Birincisi aslında kullananlar tarafından aşık olunan ama pek bilinmeyen Yves Saint Laurent (YSL)'ten Manifesto.




          Ortasındaki mor kemerin şıklığına bayılıyorum.Ben parfümleri yaz kokusu kış kokusu diye ayırmam ama böyle ayıranlar için Manifesto tam bir kış kokusu.
          Benim için parfümler beyaz tenliler için ve esmerler için olmak üzere ikiye ayrılır ve bence Manifesto tam bir esmer kokusu.Sandal ağacı,sedir,vanilya...vb kokular hakim.Yani odunsu ve şekerli kokular sevenler için süper.(Bir ara şekerli parfümlere takmıştım ya.Ergenlik işte.Halbuki hiç benlik değil)
            İkinci seçimim ise kokularını çok sevdiğim ama henüz deneme fırsatı bulamadığım DKNY Sweet Delicious (bir parfüme ismi anca bu kadar yakışabilirdi ;) )


 


           Ben en çok yeşil elmalı olanını sevdiğim için onun resmini koydum ama pembe olanı ve golden olanı da çok güzel.Manifestonun aksine Sweet Delicious'lar gayet fresh ve çiçeksi kokular.Hatta yeşil olan buram buram yeşil elma kokuyor.Tam bir beyaz ten kokusu.Gözüm var alıcam valla :D.Şu an set halinde Tekin Acar'larda indirimde haberiniz ola.

          3)Takı-Aksesuar:Bu bölümü annemin ısrarı üzerine yazıyorum.Yazıyı yazmadan önce fikrini aldığımda ısrarla ben olsam pırlanta isterdim deyince kıramadım.Yılbaşı hediyesi için aklınızda takı varsa kesinlikle pırlantalı bir şey süper olur.

           Pırlanta deyince nedense benim aklıma direk Zen geliyor.AVM'ye her gidişimde mutlaka uğrar vitrininin önünde bir yarım saat geçiririm.Kendi kendime tektaş filan beğenirim:( Bu hikayeden çıkarmamız gereken sonuç:kızlara pırlanta dedin mi akan sular durur ;)
            İşte sizin için  seçtiğim parçalar:






          4)Ayakkabı-Çanta:Kızların bir diğer zaafı ayakkabı ve çanta.Burada her şey opsiyonel.Gösterdiğim markaları birebir bulmak zorunda değilsiniz.Birçoğunun uygun fiyatlı dupeları yani muadilleri var.
           Canımızdan çok sevdiğimiz hayat kurtarıcı stilettolardan Bu Tarz Benim yüzünden gına gelse de vaz geçmeyiz.Stilettonun babası,kırmızı tabanlarıyla meşhur Christian Louboutin marka bir stiletto her kızın hayalidir (Benim gibi).Ama kabul edersiniz ki fiyatları günümüz şartlarında bir memur maaşına,bir öğrencinin 3-4 aylık eğitim masrafına ve 70-75 model binek tipi bir Renault'a denk geldiği için eğer iş adamı filan değilseniz almayın.Dediğim gibi artık her mağazada her bütçeye göre stiletto bulabilirsiniz.



          
          Annem her sene Christmas gelince Almanya anılarını anlatmaya başlar.Gece ortada hiç bir şey yokken sabah bembeyaz uyandıklarını,her köşe başındaki çam ağaçlarını ve rengarenk ışıklı süsleri.Bizim Türkiye'de pek Christmas olayı yok.Ayrıca ben Mersin'de yaşadığım için hiç sabah uyandığımda karlar filan görmedim :( O nedenle ikinci ayakkabı seçimim kış havasına uygun şık ve sıcacık.Tabi ki Bootie'lerrr!


          Ben sade bir model seçtim ama inanın o kadar çeşit var ki seçerken zorlanacaksınız.

          Gelelim çantaya.Bu aralar dertli olduğum bir konuyla giriş yapmak istiyorum.Eğer çantaya para vermek istiyorsanız lütfen gidip Michael Kors almayın.Tamam kullanışlı kabul ediyorum ama yolda sokakta replikalarını görmekten kusacam lütfennn!!!(bu bir kamu spotudur.)


           

                Armani'nin bu modeline oldum olası hastayım ama internet alışverişini pek kullanmadığım için hala sahip olamadım.Lütfen birisi bana hediye etsin şunu.
          Baştan söylediğim gibi markaya bakmayın model çok kullanışlı.Uygun fiyatlı bir ürün seçerken de bu tarz olmasına dikkat edin.

           Bir de böyle bir model göstereyim.Bu çanta Tory Burch ama dediğim gibi markaya bakmayın model acayip kullanışlı.Çünkü biz kızlar hem çantamıza her şeyimizi sığdırmak hem de bavul gibi çanta taşımamak isteriz :)


          5)Teknoloji:Sıradaki bölüm teknoloji tutkunu hanım kızlarımıza gelsin.Ben bu konuda pek bilgili değilim.Hatta teknoloji özürlüyüm.Ama empati kuruyorum ve diyorum ki birisi bana bir teknolojik alet,bir şey hediye edecek.Ben bunun ne olmasını isterim?!(kafamda deli sorular).Cevabım kesinlikle iyi bir video kamera ya da Ipod olurdu.Neden mi?Çünkü video kamera ile bütün güzel anları kayıt altına alıp ölümsüzleştirebiliriz(ve bu aralar iyi bir kameraya ihtiyacım var :D).Ipod ise bence bu devirde kesinlikle bir ihtiyaç.Benim de aklımda bir tane shuffle.Çünkü Bu akıllı telefonların şarj sorunu bizim sebebimiz olacak valla,hoff!!!!




            Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.Bir dahaki yazım erkekler için öneriler olacak hediye fikirlerinizi bana yorum bırakmayı unutmayın.Beğendiyseniz yazımı paylaşıp blogumu takip ederseniz çok sevinirim.Hoşçakalııınnn :)
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI