PUCCA




19 Aralık 2014 Cuma



                                         Selamlar...
          Bugün biraz farklı bir yazı hazırlıyorum.Hayata dair her şey var burada demiştim ya.İşte bugün de birçoğunuzun olduğu gibi benim de hayatımda büyük bir yere sahip olan kitaplardan konuşacağız.

          Bu haftaki ''Mihri'yle Yazarlar Köşesi''nin konuğu...Sallıyorum tabi ki öyle bir köşe falan yok ben uydurdum şu an hahaha :D
         Bugün sizlere en sevdiğim blogger ve yazarlardan olan Pucca'dan bahsedeceğim
         ''İyi bir blogger olmak için iyi bloggerları oku'' felsefemle son bir senedir kendisine ekstra hayran olduğum kişidir kendisi.Eski sevgilisinden(Ankaralı) intikam almak için bir blog açıyor ve hayatı değişiyor.Birden blogunun okunma ve takipçi sayısı patlıyor ve bir kitap teklifi her şeyi değiştiriyor.Kendisi meşhur dizüstü edebiyatının da öncüsüdür diyebilirim.



           Her kitabını ağzımızı ayırarak okuduğumuz ve hepsinin sonunda ''hani ya daha yok mu'' diye kederlendiğimiz Pucca  sanki kızlı erkekli hepimize bir tercüman.
          Hepimizin yaşadığı ama anlatamadığı her şeyi açık yüreklilikle anlatmış Pucca.Sözlüklerde salak salak entry'ler okudum.Bilin bakalım kimler yazmış;tabi ki erkekler.''Sadece sex yazarak para kazanmanın örneği'' dedikleri Pucca'nın sadece yaşadıklarını anlatmış olması çok şaşırtıcı değil mi?!Kızcağız bunları uydurmadı ve hayal ürünü de değil.Bunu yapan gerçekten erkekler yani,neyse.
          Bazılarının da kimliğini açıklayarak kendi sonunu hazırladı dediği Pucca'nın hayatı şu an film oldu ve vizyonda.Üstelik hayranı olduğu Murat Boz ve Büşra Pekin oynuyor.



          Kitaplarını okumaya başladığım ilk günden beri her satırında ''aha ben,lan bak vallahi ben de böyle yapıyorum'' diyorum.O da benim gibi girdiği her ortamda mutlaka aşık olacak birisini buluyor.Tek farkımız ise o çabalarının sonucunda karşısındakini elde ediyor ama ben her seferinde avucumu yalıyorum :D (kız güzel tabi abi olsun o kadar )
         
           

             
            Çok sevdiğim bir diğer tarafı ise sanki ileride yaşayacağım sorunları ve özellikle de erkeklerin ne mal olduğunu bana anlatıyor gibi.O yüzden de dikkatle ve severek okuyorum yazdıklarını.Gazete yazılarını ve blogunu da takip ediyorum tabiki.



          Bu yazı öyle diğer kitap yazıları gibi aman yayın evi aman sayfa sayısı ,bilmem kaçıncı basım filan gibi sıkıcı olmayacaktı yani o yüzden şaşırdıysanız buraya kadar onu söyleyeyim.

         İdolüm Pucca'nın üslubuna gelirsek.İşte beni benden alıp geri bana getirdiği yer burası.Beni de bu konuda çok eleştirenler oldu ama ben de kesinlikle günlük ve doğal dil ile yazma taraftarıyım.Ağzına ne gelirse koyuveren,doğru bildiğini söylemekten çekinmeye,dobra...Tam da yapmacık yazarlardan sonra aradığımız nefes oldu bize.



          Kısacası okuyan bilir gençler.Pucca dediğin anlatılmaz yaşanır.Umarım daha uzun seneler eğlenceli yazıları ve kitaplarıyla bizimle olur.Onu seviyoruzz!!

         Bir dahaki kitap yazımı ve fazlasını merak ediyorsanız beni takip etmeye devam edin.Hoşçakalıınnn...

 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI