YILBAŞI İÇİN HEDİYE ÖNERİLERİ (erkekler için)




15 Aralık 2014 Pazartesi


                              Selamlarrr...
          Arayı soğutmadan diğer yazımı da yazayım dedim.Eyy sevgilisi olan zalım kızlar hadi yine iyisiniz siz darda,zorda kalmayın diye yazıyorum bu yazıyı.Benim erkek arkadaşım olmadığından rahatım yani.Amaan ona harcayacağım parayla gider kendime çok beğendiğim Nars Audacious Rujlardan birini alırım,hıh!(Burada sevgililer günü hediyesi seçtiği gün erkek arkadaşından ayrılan kızın dramını izlediniz :D)

          Her neyse :) Vallahi bu oğlanlara hediye seçicem diye Tekin Acar'da Boyner'de orda burda beni traş losyonu koklarken gören görevlilerden birisi bir gün beni keş sanıp polise verecek az kaldı.
          Bakalım beyler için ne hediyeler seçmişim ;)

           1)Kişisel Bakım:Metroseksüel beyler için çok avantajlı bir hediye seçtiğimi düşünüyorum.Hatta Tekin Acar'da bu indirimi gördüğümde deli gibi sevinmştim sanki kendime alıcam.Ay vallahi benden olmaz ya.Buna bile mutlu oldum :D



           Her neyse işte süper ötesi bir bakım seti buldum.Huzurlarınızda CLINIQUE FOR MEN CİLT BAKIM SETİ!Seyahat boyu ürünlerden oluşan paket süper bi indirime girmiş 80 tl den 40 a düşmüştü.% 50 indirim süper ötesi olmuş bence kaçırmayın şayet bir kişisel bakım seti almak düşüncesindeyseniz.

          2)Parfüm:Önceki yazımda da söylediğim gibi yılbaşı hediyesi diyince kafamda direk parfümler parlamaya başlıyor niyeyse.Erkek parfümleriyle ilgi daha detaylı bilgi almak için şuradaki yazımı okuyabilirsiniz :)Ben aralarından bu sene en beğendiğimi seçtim.
          dup dup,dup dup,dup dup...En beğendiğim hangisi mi?Tabi ki 


   
         Bleu De Chanel!!Kesinlikle çok karizmatik olduğunu düşündüğüm,aynı zamanda da ağır olmayan bir erkek kokusu!!Şiddetle önerilir.

            3)Ayakkabı:Oldum olası özel gün hediyeleri denilince işte gömlektir,elbisedir vb... uyuz olmuşumdur.İlla ki bi giyim kuşam şeysi almak istiyorsanız ayakkabılar idealdir.



          Ben son 2 sezondur bu modellere bayılıyorum.Hem bayanlarda hem erkeklerde.Hatta benim de buna benzer bi ayakkabım var,siyah ve deri (Tabi ki suni deri)
          Yukarıdaki modeli ben Network'te görmüştüm.Sonra internet sitesinde de gördüm.Ama dediğim gibi ekonomik alternatifleri de bir çok mağazada mevcut.


  
          Bot da Kemal Tanca.Gerçi artık Ugg getirmedikleri için Kemal Tanca'ya biraz bozuğum ama kabul edelim kalitesine ve modellerine diyecek yok. 

           4)Aksesuar:Erkek için hediye edilebilecek değerde belli başlı bir kaç aksesuar vardır.Çakmak,saat ve cüzdan.İşte sizin için seçtiklerim.



          Ciddi bir Zippo hayranlığım var ve ileride bir çakmak hediye edecek olursam bu kesinlikle Zippo olur.Alttaki aynalı olandan bende var(hayır sigara kullanmıyorum).Ama üstteki siyahı çok çok beğeniyorum.Belki ileriye doğru onu da alırım.
          Parfüm bilgimin 500 katı kadar saat bilgim vardır söyliyim.Saat benim için kendimi bildim bileli (bu arada saati öğrendiğimde 3 yaşındaydım) bir aksesuar değil vücudumun bir parçasıdır.
         Saat dedin mi Fossil'den şaşmam.Esprit de Fossil'in fabrikalarında üretiliyormuş bu arada.Sadık bir Fossil kullanıcısı olarak sizin için bir kaç model seçtim.(tabi ki uygun fiyatlı alternatifleri de mevcut)





          Gelelim cüzdana.Parfüm ve saat hakkında ne kadar bilgiliysem cüzdan konusunda da o kadar bilgisizim.Hatta o kadar ki kendi aldıklarım hep zevksiz olduğu için arkadaşlarım bana yılbaşında filan hep cüzdan hediye ederler :D Ama Network cüzdanların hem kullanışlı hem de şık olduğunu biliyorum.Çünkü 1-2 sene önce bir arkadaşımıza oradan hediye seçmiştik.



          5)Teknoloji:Ay bu  konuda cidden mala bağlamış durumdayım hahah.Ben olsam navigator filan alırdım heralde :D Şaka bi yana iyi fikir ama benim daha iyi bir fikrim var!!
          Tabi ki Playstation4 :D Alkışları aliyim ;)



            Erkeklerin hiç büyümeyen çocuklar olduğunu biliyoruz.Bu nedenle bir diğer önerim de PSP'ler.Özellikle uzun yolda film filan izlemek için birebir



          Bu son çıkan modeli Vita Sanırım.(yanılıyor olabilirim biliyorsunuz hiç anlamam bunlardan)
          Son önerim de traş makinesi :D Babama hep babalar gününde traş makinesi almak isterdim ama o hep ''ben makineyle  traş olmayı sevmem kızım'' derdi.Peki bu sene ne yaptı biliyor musunuz?Gitti ve kendine bir traş makinesi aldı :( O kadar çemkirdim ki az kalsın geri verip hadi şimdi git de sen al diyecekti :D (hani küçük çocuklara yaparlar ya)



           Yukarıdaki Philips'in en çok satan traş makinesi Sensotouch.

            Bütün engellere rağmen(yazıyı yazarken internet gitti,bilgisayar kapandı,telefonum ve kapı defalarca çaldı) bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunuyorum.Bu yazıyı faydalı bulduysanız paylaşmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın.Yorumlarınızı da bekliyorum.Hoşçakalınnn...
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI