SINAV HAFTASINDA HAYATTA KALMA YOLLARI!!!




23 Aralık 2014 Salı



                    Selamlar...
         Bugün oldukça faydalı olacağını düşündüğüm bir yazıyla karşınızdayım.Sınav haftaları hepimiz kendimizden geçiyoruz.Hatta evrim geçirip bambaşka insanlar oluyoruz.Ben de bizi ezip geçen bu sınav haftasına yenilmeyelim arkadaşşlarr diyorum ve yazıya başlıyorum.

          Çok iyi hatırlıyorum da lisede özellikle matematik ve fizik sınavının olduğu haftaları benim tipimden rahatlıkla anlayabilirdiniz.Ders çalışmaktan saçları yıkamaya bile vakit bulunamadığı için yağlanmış saçlar ve hafta boyunca tepeden bir balerin topuzu.
          Ama merak etmeyin artık bunun da bir çaresi var! SINAV HAFTASINDA MISINIZ?DUŞA GİRMEYE VAKTİNİZ YOK MU!SAÇLARINIZ ÇABUK MU YAĞLANIYOR?
         Bu durumda dost olmanız gerek bir ürün sunuyorum size:KURU ŞAMPUAN
          Gerçi kuru şampuanlar sadece yağlı saçları kısa süreliğine de olsa idare etmek için değil saçlara volume kazandırmak için de kullanılıyor artık.Ayrıca kızlı erkekli herkes kullanabilir.Önerilerim ise;
Elidor kuru şampuan olayına yeni yeni başladı ama oldukça iyi.Özellikle fiyat performans açısından baktığımızda gayet uygun.Ama benim en sevdiğim;
          Toni&Guy ürünlerini saç bakımı söz konusu olduğunda her zaman tek geçerim.
      
           Bir başka mesele ise özellikle kızların muzdarip olduğu şu kaşlar filan ;) Bunu için çözüm önerim ise kuaförlerde zaman ve para harcamayı bir kenara bırakıp evde kendiniz halletmeniz.Kendi kaş yapınızı iyice tanırsanız bu çok kolay olur sizin için :)
          Allahım!!Ben hatırlıyorum da sınav haftasında okula hep pijamayla gitmek isterdim.Dersane,üniversite ve ya özel derse gidiyorsanız kızlar için önerim tabi ki benim canımdan çok sevdiğim TAYTLAR.Modası geçecek ve insanlar sokakta bana ucubeymişim gibi bakacak olsalar bile asla vazgeçmem.Ve tabi ki Sneaker'lar candostumuz.Erkekler tayt giyemeyeceği için (yani umarım giymiyorlardır :D) onlara da önerim kendilerini rahat hissettikleri,salaş bir eşofman altı ve sweatshirt!




         Anlaşılan ünlüler de söz konusu rahatlık olunca benimle aynı fikirde ;)

         İki ayağım bir pabuçta ama yine de yüzümde sağlıklı bir görünüm istiyorum derseniz ufak tefek,pratik birkaç ip ucu vereyim size.
1)Likit aydınlatıcı ve ya baz kullanın:Bu cildinize ışıltı katarak yorgun görünümü silip sağlıklı ve dinç bir görünüm kazandıracak.
          Önerilerim ise sırasıyla;uzun zamandır göz koyup alamadığım ''Benefit Girl Meets Parl'',''Loreal Magic Lumi'' ve ''MAC Strobe Cream''.
2)Renkli nemlendirici,BB ve ya CC krem kullanın:Daha sağlıklı bir görünümün yanı sıra birazcık da olsa kusurlarım kapansın derseniz size önerim renkli nemlendiriciler ve bb-cc kremler:
 Elime geçen ilk fırsatta almak istediğim Nars Tinted Moisturizer.
      Yine denemek istediklerim listesinin başında bulunan Balm Shelter.
         Nemlendirmesine,sağlıklı görüntüsüne ve kapatıcılığına sonuna kadar kefil olduğum Maybelline Dream Fresh BB Krem.6.kutumu geçen ay bitirdim :)

3)Göz Altı kapatıcısı Kullanın:Göz altı morluklarınızı sildiğiniz zaman yüzünüz olduğundan çok daha uyanık görünecek.Benim en sevdiğim bu aralar Rimmel London Wake me UP ama tabi ki birçok alternatif var.





4)Kaşlarınızı Doldurun ve Kirpiklerinizi kıvırın:Bu size sıfır makyaj ile dinamik ve sağlıklı bir görünüm kazandırır :) Bonus olarak bir ip ucusu daha :D Göz pınarlarınıza şampanya,krem ve ya altınımsı ışıltılı bir far sürün ;)

5)Renkli Lip Balm Kullanın:Hem dudaklarınız nem kaybetmez hem de biraz renklenir ;)Böyle zamanlarda benim tercihim Blistex Lip Brilliance.Üstelik tadı da çok güzel :D



         Bir diğer önemli mesele ise ders çalışırken uyanık ve dinç kalabilmek.Çoğumuz bunun için kahve içiyoruz.Ama kahve hem cildimize,hem dişlerimize hem de kalbimize çok zararlı (özellikle neskafe).Bunu yerine daha sağlıklı yöntemlere başvurmalıyız.
         Öncelikle çalıştığımız odanın sıcaklığını iyi ayarlamalıyız.Çok sıcak olmamasına dikkat edelim.
         Yüzünüzü özellikle o dönem ama bana sorarsanız daima soğuk suyla yıkayın.
         Sık sık odanızı havalandırın.Bırakın da temiz ve soğuk hava odanızı doldursun.
         İlla bir şeyler içerek uyanık kalmak istiyorsanız yeşil çay ve ya ginseng çayı tercih edin.
         Etrafınızda size uykuyu hatırlatacak her türlü şeyi ortadan kaldırın.
         En önemlisi ise tamamen hedefinize konsantre olun.İyi Planlanmış bir hedef en iyi motivasyon kaynağıdır sakın unutmayın.


         Umarım sizlere yardımcı olacak bir yazı olmuştur.Beğendiyseniz ve faydalı bulduysanız arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın ;) Daha çok yazı için blogumu takip edin ve kendinize çok iyi bakın! Hoşçakalııınnn...
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI