HAFTANIN İKONU:ALEXANDRA STAN




17 Kasım 2014 Pazartesi

              Neden mi Alexandra Stan?Geçenlerde tesadüfen bir röportajını izlediğimde ne kadar mütevazi olduğunu gördüm ve kendisine bir kez daha hayran oldum.

             Alexandra 1989 yılında Romanya'nın Köstence kentinde doğmuş.Köstence Karadeniz kıyılarında sevimli bir sahil kenti.Lise öğrenimini burada tamamlamış ve hala burada bulunan Andrei Saguna Üniversitesi İşletme fakültesinde eğitimine devam ediyor.
         Müziğe ilgisi küçük yaşlarda başlamış.Birçok müzikal etkinliğe ve yarışmalara katılmış.Ama bizim onunla tanışmamız 2009 yılına dayanıyor.
       Stan 2009 yılında ''Lollipop'' isimli bir single ile müzik dünyasına adım attı.Ardından 2010 yılında Mr. Saxobeat adlı şarkısıyla ülkesinde ve tüm Avrupa'da çıkış yakaladı.(Ben bu şarkıyı çok severdim ve bazı mal arkadaşlarım isminden dolayı dalga falan geçerlerdi.Neyse...).Avrupa ve Amerika listelerinde üst sıralara yükselmesiyle birlikte şöhret basamaklarını adım adım tırmanmaya başladı.
             Benim özellikle sevdiğim şarkıları ''GET BACK' ve ''LEMONADE''.(bir önceki yazımı da okuyanlar varsa evet limonataya bir düşkünlüğüm var :D )(bu arada şu an lemonade'i dinliyorum ama sanırım yukarıdaki playliste koymamışım)

              Merak eden arkadaşlarımız için söyleyeyim 1.68 boyunda ve 56 kg.Klasik bir kız işte :D Özellikle uyduğu bir diyet yokmuş.Spor yapmayı çok seviyormuş.
              Röportajında en sevdiği yemeğin 'mercimek çorbası' olduğunu söylemişti.Çok şaşırmıştım.onlar da çorbaya 'çorba' diyormuş bu arada.
             Türk kadınlarını çok beğeniyormuş.Özellikle gözlerinin çok güzel olduğunu söylüyor.Türk kadınlarının bakışları çok anlamlı diyor.(bir de beni görse ne yapar mercimek gibi gözlerimle nereye baktığımı bile anlayamaz hahaha :D).
              Sevgilisi var mı diye sorulduğunda;''Hayatımda kimseye ihtiyaç duymuyorum.3 Milyon insan beni severken neden bir sevgili isteyeyim ki?!'' diye cevap veriyor.(Vay anasını be!!!)(Bu arada Alex 20 yaşındayken yani 5 sene önce kadar evlenip ayrılmış!!!)
             Tarzına bir bakacak olursak.Çok güzel bir vücudu var ve onu göstermekten çekinmiyor.Seksi kıyafetleri seviyor kızımız.



 Arkadaki kızın bakışlarına bakar mısınız?! :D 





            Sanırım en çok şort giymeyi seviyor :) ve en sevdiği ayakkabıları da bootie'leri.Neredeyse her kombininde bootie kullanmış.
     



            Makyaj tarzına gelince...Alexandra'nın Mr.Saxobeat klibindeki koyu mavi-siyah göz makyajı acayip sükse yapmıştı ve birçok yabancı vlogger bu makyajın videosunu filan çekmişti hatırlıyorum.Yalnız biraz araştırma yaptıktan sonra anladım ki Alex'in genel olarak rutini böyle.Her zaman çok koyu göz makyajı yapıyor.Dudaklarına genel olarak doğal tonlar hakim.Göz makyajını bir tık hafif yaptığında ise koyu pembe,fuşya,sıklamen ve nar çiçeği tonlarını kullanıyor.




Mr.Saxobeat klibindeki makyajı






               Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur.Bu hafta çok farklı bir yazı daha paylaşacağım lütfen takipte kalın.Hoşçakalıınn...
   
               
           
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI