ERKEKLERE HAYAT KURTARICI TÜYOLAR-2 (BAKIM)




8 Kasım 2014 Cumartesi


         Selamlar gençler...
    Yoğun bir haftaydı ve yazımı biraz ertelemek zorunda kaldım.Aslında bu yazıyı yazıp yazmama konusunda kararsızdım.Ama o kadar söyledim yazayım dedim.
Ama başlamadan önce söylemem gereken  bir şey var.Ben bu yazıları yazarken okuyorum,izliyorum,soruyorum ve araştırıyorum.Herhangi bir yerden kopyala yapıştır yapmıyorum.Bu nedenle emeğe saygı gösterelim ve yorumlarımıza dikkat edelim lütfen!
           Evet dönelim konumuza.Bu hafta erkek arkadaşlar için bakım önerilerinden bahsedeceğim.Söz konusu kişisel bakım olduğunda biraz kafanızın karıştığının farkındayım.Bu kavram karmaşasını ortadan kaldırmak adına size olayı birkaç maddede vereceğim.O nedenle sakin olun ve arkanıza yaslanıp okuyun ;)
          1)TEMİZLİK:
     Kişisel bakımda temizlik önemlidir kardeşlerim.Yani ben çok görüyorum çevremde temizliğine dikkat etmeyenleri.Arkadaş gömleğini pantolonuna,kemerini ayakkabısına uydurmayı biliyor ama deodorantın,duş jelinin icadından haberi yok.
     Her gün sabah duşunuzu alın.Hem temiz hem de zinde olursunuz.Eğer bu klasik duş jellerini filan sevmiyorsanız erkekler için çok güzel duş jelleri var.Bu hafta gittim sizin için farklı markaların duş jellerini tek tek araştırdım,kokladım hahaha :D Beğendiklerim ise;

      Temizlik tabi ki sadece duştan ibaret değil.Cilt temizliği de önemli.Kimse siyah noktalarla ve aknelerle gezmek istemez.Bayan erkek kim olursa olsun bana cilt bakımı konusunda danışan tüm arkadaşlarıma tek bir öneride bulunuyorum:SABUN KULLANMAYIN.Sabun cildi kurutuyor.En iyisi temizleme jelleri.Genelde erkeklerin ciltleri yağlı olur bu yüzden içinde salisilik asit bulunan ürünler kullanmanız daha uygun.Salisilik asit bu portakal,limon vb. turunçgillerde bulunan meyve asidi.Şayet cildiniz kuruysa ve hassassa içinde gliserin bulunan ürünler kullanın;








Mesela ben yukarıdaki Avene markasının kuru ve hassas ciltler için olan serisini kullanıyorum.Yeşil olanlar ise Neutrogena'nın yağlı ciltler için çıkardığı yeni serisi.



          2)NEMLENDİRME:Temizlendik şimdi sıra nemlendirme ve maskede.Kısa ve öz;cildinizi nemlendirmezseniz erkenden yaşlanır kırış kırış olursunuz.Nemlendiricinin cildinize daha iyi nüfuz etmesi için haftada bir maske uygulamayı unutmayın.Kil maskesi sizi için doğru tercih olacak.Gelelim nemlendiricilere.Yağlı,karma ve ya kuru,cilt tipiniz ne olursa olsun nemlendirici kullanmalısınız.Benim yine sizin için bir önerim var tabi ki rahat olun :)
 

Nivea Men Originals serisinin nemlendirci kremi en çok gözüme çarpan oldu.Açıkçası başka erkeklere özel bir nemlendirici krem bulamadım.Ama uygun fiyatlı bir alternatif hatta tüm seriyi birlikte kullanabilirsiniz.

Tabi ki nemlendirme yüzden ibaret değil.Şayet isterseniz vücudunuz için de nemlendirici body butterlar kullanabilirsiniz ama daha önemli bir konu var ; dudaklar.
     Dudakların nemlendirilmesi çok önemli hele ki kışın soğuğu ve ayazında.İşte sizin için seçtiklerim:





     Siz lipstick gibi olanları sevmiyorsunuz diye bunları seçtim.Ben Blistex'i kullanıyorum çok iyi.Nivea'lar Türkiye'ye yeni yeni geldi.EOS lip balmlar ise ülkemizde yok ancak internetten alabilirsiniz ama oldukça başarılılar.
          3)Kozmetik:
     Buraya makyaj diye bir başlık atsaydım eminim ön yargılı olurdunuz.Her neyse günlük hayatta iyi görünmeye önem veren metroseksüel beylere birkaç önerim var.İlk olarak yüzünüzdeki ufak tefek kusurlardan kurtulmak için bb ve ya cc kremler kullanabilirsiniz.Ya da renkli nemlendiriciler.Bakın fondoten demiyorum ikisi çok farklı şeyler.İşte öneriler geliyor:


Maybelline BB krem uygun fiyatlı ve piyasadakilerin birçoğuna göre baya iyi.NARS'ın renkli nemlendiricisi süper ötesi ama Maybelline'den daha pahalı.Bir uygun fiyatlı bir de pahalı seçenekler sunuyorum ki hangileri size uygunsa ona karar verin diye.Ya da size biraz yol göstersin.
     Size farklı bir önerim daha var şayet gün içinde düşen,şekli bozulan isyankar kaşlarınız varsa kaş maskaraları tam size göre ister şeffaf ister renkli kullanabilirsiniz.Merak etmeyin kaşınızdaki varlığı belli bile olmuyor.İşte öneriler:






Essence ve Rimmel London uygun fiyatlı önerilerim.MAC ve Benefit ise biraz daha pahalı ve çok daha başarılı.Artık hangisi kafanıza yatarsa.
            
          4)Parfümler:
     Parfüm önemli.İyi kokmalıyız kız erkek fark etmez.Zaten birçok erkeğin de bu konuya önem verdiğini biliyorum.Deodorant konusu atlıyorum.Eşek değilsiniz kullanın bir zahmet.Parfümlere gelince bu konuda size çok fazla önerim olacak çünkü mütevazı olamayacağım gerçekten iyiyim parfüm olayında ;) Neyse şimdi size erkek parfümü aleminin kodamanlarını sunuyorum:


















Burada göstermiş olduğum parfümlerin birçoğu en seksi erkek parfümleri filan seçildi.Benim en bayıldığım One Million ama birkaç arkadaşım uyku ve uyuşukluk yaptığını falan söylemişti hahaaha :D Şaka yapıyorlardı tabiki,yani umarım!! Hugo Boss Orange bana niyeyse çok erkeksi gelmiyor ama fazla ağır olmaması iyi.Armani Code ise zaten parfümleri kralı bana kalırsa.O ve Bleu De Chanel.Diğerleri ise yine erkeklerin çok sevdikleri diye buraya koydum.Parfüm önemli dostlar.Ha sen parfüm kullanıyor musun derseniz çok seviyorum ama alerjim olduğu için çok nadir kullanıyorum :(
           Son söz olarak ise size benden birkaç tüyo.Saç sakal traşınıza dikkat edin ve unutmayın kirli sakal herkese yakışmaz.Bir de spora gidin hem vücudunuz sağlıklı olur hem beyniniz.Ve hala öğrenemediyseniz söyleyeyim kızlar kaslı erkeklerden hoşlanır ;)
      En önemlisi kendiniz olun.Hoşçakalıınnn... 


Edit:Bu arada takip etmeniz için bir instagram hesabı önermek istiyorum 
kullanıcı adı:care4male  .Ben de çok sevdiğim bir blogger ve vlogger olan Görkem Karman'ın sayesinde keşfettim.Kendisi erkek bir kozmetik bloggerı.Blog adresi ise care4male.com




 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI