NELER YAŞADI BU SAF KIZ 4 SENEDE!




10 Kasım 2013 Pazar
         Bu yazıyı yazmasaydım kesinlikle çatlardım.Anlatacaklarım gerçektir bu kesin ama güler misiniz ağlar mısınız bilemem.

      Bilmeyenler için söyleyeyim,çok iyi bir liseden mezun oldum (övünmüyorum herkes öyle söylüyo bana kalsa nefret ettim ya neyse).Beni tanıyan herkes günde 3 kere düzenli olarak ''gidicem ben bu okuldan yeaa dayanamıyorum artık,bahçeşehire geçicem ben,toros kolejine geçicem bana ne ühüüüü''  diye ağlayıp bağırdığımı ve dört seneyi zor bitirdiğimi bilir.Yalnız şaka maka son sene Toros kolejine geçiyordum da yazın kızlar vazgeçirdi,neyse!Olaylar olaylar,başlıyorum anlatmaya.
      1.sene)Zor bir süreçti,kimseyi tanımıyordum.Ama tepeden 2 tane topuz yaptığım saçlarım sayesinde herkesin beni tanıyacağını nerden bilebilirdim ki!!Neyse bir anda okulun 'uzaylı zekiye'si oluverdim.Ya lise ya lise lisee!Dellendirdiler beni.Yakışıklı yakışıklı 12. sınıf delikanlılar gelip yanağımı sıkıyo.Oldu kucağınıza alın da sevin bari bebek gibi.Cool olacaz diye gittik okulun maskotu olduk velhasıl!Ders konusuna girmiyorum.Ama şöyle özetleyeyim;sınav kağıtlarına kussaydım eminim daha iyi sonuçlar elde ederdim!!1
    2.sene)İlginç bir seneydi gençler.Notları toparladım azıcık ama öğretmenler gününde söylediğim 'Mihriban' türküsü ile karizma yerlerde.Hayır tamam türküler kültürümüz bir şey demiyorum ama ben türkü söyleyemem ki.Sesim incelttirince bir de hocam böyle saçma sapan bir şey oldu.
             Tabi o sene bizim meşhur 'odun' beyle tanıştım.Hayatıma sıçtı pezevenk (afedersiniz ama her küfrü hakediyor o) alt üst etti hem 1.5 senemi,hem de beni.Ya bende bi tuhafım.Kıvanç gibi olacak,sarışın olacak,gözleri masmavi olacak diye geziyorum,gidip kara kaşlı,kara gözlü göbekli birini buluyorum işte!Büyük laf etmeyin gençler bu yüzden.Büyük konuştuğum her şey başıma geldi.Kıvanç Tatlıtuğ ile evlenmek mi ayy dünyada olmaz valla!!! :D
     3.sene)Allahtan bizim kızlarla hep aynı sınıftaydık da eğlendik biraz.Allahım handeyle yşadıklarımız zaten roman.Hande kusura bakma ama seni burada rezil edicem biraz :D Birlikte dinlediğimiz Bridget Mendler ve Demi Lovato şarkıları,Nick Jonas taklitlerimiz ve Camp Rock yorumlarımız göz önüne alındığında zor bir sene geçirdik hahahah :D
             O sene de ben bir yönetmenliğe merak sardım.Hadi gurubun salağı benim,size ne oluyor be!!?? Bizimkiler de uydu  bana,hobaa başladık kısa film çekmeye.Zavalla arzu hala telefonunda garibimin.Ben bunları nasıl azarlıyorum ama düzgün oynamıyorlar diye hahah :D Bir apaçi belgeseli çektik akıllara zarar.Ben de her gün yeni bir projeyle geliyorum böyle,^^Gönlümün kasabı^^,^^Guruların sessizliği^^(bu hindistanda geçiyordu) falan filan.Ama kızlarla bunu da atlatmayı bildik.
          O sene şu meşhur şıpsevdiliğimi zirvelerde yaşadım.Artık kızlar beni öldürecekti.Her gün başka birine aşık olup geliyordum.''Yaa bu sefer başka yeaa'' diye diye artık ağzıma terlikle vuracaklardı valla.
        Haa bi  de o sene lens kullanmaya başladım.İlk günlerde göz damarlarımı zedelemiştim böyle kanamıştı filan!!''Kör olacam,kör olacam bu genç yaşımda ühhü,nene gerek senin lens,taksana gözlüğünü ühüü'' diye diye bi güzel de salya sümük ağlamıştım,her zamanki gibi İlayda'nın omzunda :D
          4.sene)Kimse kimsenin yüzünü görmedi ki kardeş.Ders çalışmaktan anamız S*kildi yani.Fırsat bulduk mu hoop kütüphaneye.Haa tabi Handeyle öğle arası kütüphane maceralarımız var o ayrı tabii.Herkes ders çalışırken salak salak müzik dinliyorduk biz,herkes bize bakıyodu falan.Ama öyle demeyin,kız sayemde moral depoladı da 2000. oldu sınavda hahaha :D Ben de kıç gibi kaldım o ayrı tabii!
               O sene daha çok dersaneden arkadaşlarımla görüştüm.Zaten her gün Mustafa,Fırat ben birlikteydik.Hem dersane hem kurs malum.Hatta sınava 1-2 hafta kala fotoğraf çekilmekten ders çalışamadık dersanede hahah :D canlarım yaa.Tabi hepsi üniversiteye gitti ve ben yine kıç gibi kaldım :( 

             Ağlaya ağlaya bitirdim dört seneyi.Ama benim için kötü bi tecrübe oldu.Tamam hayatım boyunca benim için çok çok değerli olacak insanlar tanıdım ama kepimi atıp kapıdan çıktığım gün ettiğim dua şuydu'Allahım beni bir daha şu kapıdan içeriye sokma'!
           Bu sadece kısa bi özet.Bu blog boşuna açılmadı.Hepsini detaylı yazacağım merak etmeyin!
             Neyse uzattım benim dört senemin kısa özeti böyle,sizler neler yaşadınız?Benimle paylaşın!Yorumlarınızı bekliyorum!! 

 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI