EVRENE MEKTUP




2 Aralık 2013 Pazartesi
                 Sevgili evren,
      Biliyorum bu aralar çok boğuyorum seni ama sen de beni anla napiyim yani.Hiç öyle havalara da girme bütün pozitif enerjimi aldın götürdün benden.
       Neyse secret mikrıt derken kafayı yiycem ya.Sana uzunca bir liste gönderiyorum bebeğim umarım beni geri çevirmezsin.


1) Senden bol paralı ve mutlu olabileceğim bir meslek istiyorum.Böyle çok yorulmayayım.Yapabildiğim en iyi şey neyse onu yapayım. Haa bi de yaptığım şeyde en iyi olayım.Mümkünse ünlü de olayım.Mesela bir şarkıcılık olur (süperstar filan olabilirim mesela) ya da bir gazete yazarlığı,moda tasarımcılığı ve ya daha realist olacak olursak diş hekimliği artık sana kalmış tatlım bu noktada insiyatifini kullanabilirsin.
2) Artık canıma tak dedi yeni bir telefon istiyorum sevgili evrenciğim.Bıktım ya artık ben de androide geçeyim tatlımm.Hani check-in bile yapacam o kadar yani.Mümkünse ı phone ve ya s4 olsun canımsın çünkü alacağım son telefondan sonra bizimkiler bana bir daha telefon almayacak evlenene kadar.Bu da demek oluyor ki hiç yanii!!!
3)Sahneye çıkmak istiyorum bir de.Bir kere de olsa coşkulu bir kalabalığın önünde şarkı söylemek istiyorum.Ama bunu gerçekten çok istiyorum.Çıldırtma beni evren bunu bari yap canımsın yaa!!!
4)Özgürce alışveriş yapmak istiyorum.Hoşuma giden her şeyi almak istiyorum tatlım.Maddi açıdan i güzellik yaparsın artık bana!
5)Bol bol sağlık istiyorum.Birazcık kilo alayım istiyorum(sakın abartma deşerim valla).Şu kalp çarpıntılarım da geçsin artık sıktı ama haa!!!!!!!
6)Huzur istiyorum bir de.Kimse benim ve ailemin huzurunu bozamasın.Huzurumuzu kaçıranların huzuru kaçsın annem!!
7)Anneannem iyileşip eve dönsün artık dedemle ikisini çok özledim.
8)Çok mutlu olayım hep güleyim,arkadaşlarımla hep eğleneyim,sevdiklerim etrafımdan hiç ayrılmasınn istiyoruuumm çok mu şey istiyorummm??!!!
9)Çok güzel olmak istiyorum böyle çekici ve alımlı ama sanırım bu noktada elinden fazla bir şey gelmez o yüzden bu maddeden muhafsın bebeğim :D
10)En zoru en sona bıraktım.Ama bak buraya dikkat et.Şimdi sana beyaz atlı prensimi tarif edeceğimm bebişim
-İyi kalpli böyle merhametli ve dürüst
-ailesine bağlı ve saygılı-sadakatli
-beni gerçekten çoook ama çok sevecek
-karizmatik
-esprili
-sarışın(Kıvanç tatlıtıuğ olur,engin öztürk olur ne bileyim gerard butler olur,Ian somerhalder olur işte bu tiplerde bir şey olsun şekerim) :D
-renkli gözlü olabilir ama şart değil
-temiz ve bakımlı olsun lütfen
-uzun boylu olsun mümkünse ama tabii bu da şart değil aramızda 20 cm olsa yeter
-işi gücü yerinde olsun annem tabi ki
-zengin olsa çok iyi olur 
-komik olsun bi de ya 
-kasları olsun ama yani yazmaya bile gerek yok 
-en önemlisi  beni olduğum gibi kabul etsin
-göçebe'deki Ian ve alacakaranlık'daki emmett'ı mix yaparsan tadından yenmez yani hadi be annem yap bi kıyak ablana yaa

             Neyse evren şimdilik liste bu kadar.Sen bunları hallet ben yeni liste yaparım merak etme ama son madde üzerinde titizlikle çalışırsan sevinirim bebeğimm.İşin uzun hadi sana kolay gelsin :D
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI