HORMONLARIN GÜCÜ ADINA!!!!!




20 Aralık 2013 Cuma
                  
                       Kusura bakmayın vallahi gençler bu aralar ihmal ettiğimin farkındayım.Kurstan kursa koşmaktan ölüyorum ama merak edenler için her şey yolunda!
                        Neyse hal hatır kısmını geçiyorum siz de iyisinizdir.Yok iyi değilseniz ve yaşadığınız ilginç şeyler varsa bana yazın ben de buraya yazayım.Harbi ya güzel fikir isteyenler bana ulaşsın.Hadi uzatmıyorum konuya geçiyorum.

                       Bu aralar sevgili baş hormonum östrojenin etkisi altında olduğumun farkındaydım.İşte duygusallık,erkeklerden nefret etme,çizgi filmlere falan ağlama...Ama durumun ciddiyetini bu gün fark etmiş bulunuyorum.
                       Sabah kimya kursuna gitmek için hazırlandım.Tam evden çıkacakken öğretmenim dersi iptal edince ben de saçım,makyajım boşa gitmesin diye annem ve yengemle bizim küçük kızın (kuzenim Aysel :D ) doktor kontrolüne gitmeye karar verdim.Sonrasında da matematik kursum vardı zaten.Allahım nasıl kalabalık nasıl kalabalık.Ben girer girmez başladım ''bu ne bee her yer çocuk ay hepsi ağlıyor,ben çarpıveririm bunları valla,bok var gibi bağırıyorlar bu ne yeaa'' diye söylenmeye.Ama hayın östrojen zalım östrojen rahat durmadı.Ben bi kaç bebekle oynamaya başladım böyle.Sonra kendime bi geldim hepsini mıncıklayasım var.
                      ''aşkımm,miniğim,bebeğimm,ay senin gözlerin ne güzelmiş,oyy oyy oyy yerim ben seni,ay poponu ısırırım...'' şeklinde nidalarla ,zaten benim sesimin de ayarı yok bağıra bağıra konuşurum, böyle sevgi pıtırcığı oldum sevgi saçıyorum ortalığa!!Hatta analarıyla muhabbete filan girdim işte''sizinki kaç aylık,hmm öyle mi bizimki de öyle'' filan diye saçma sapan şeyler!
                       Birini atıp birini kapıyorum derken bi kız geldi adı da ''MİRA''ymış.1,5-2 yaşlarında allah nasıl sevimli nasıl sevimle böyle çocuğu kaburga kemiklerimin arasında saklamak istiyorum.Böyle sıkasım var içime katasım var öyle tatlı.Gerçi hemen hemen hepsi öyleydi de.Bizim bebeği görünce ''ayy bebek kok tattı kok tattı'' diye bi çığlık atıp yanımıza koştu.
                     Ben orada saçmalığın dibine vurdum tabi ve herkesin içinde bağıra bağıra söylediğim şey şu ''İnşallah benim çocuğum da senin gibi olur''!! Laaağğğnnn ne oluyor lağğnnn!!!Sıçarım östrojenine!!!
                  Hani ben idealisttim!Hani Mac koleksiyonumu tamamlayacak kadar para kazanmadıkça evlenmeyecektim!Hani çocuk yapmayacaağdım!!!Hani 30 yaşıma kadar evlenmeyeceğğdim NE oluyo bee!!!!!!!!! Şimdi topalak topalak bi sürü çocuğum olsun istiyorum.
                   Harbiden bana neler olduğunun farkında değilim.Ama sevgili hormonum beynimin ve kalbimin aksine ciddi bir ilişkiye hazır olduğumu düşünüyor.Böyle boktan bir şey olamaz.Ne bu 18 yaşında evimin kadını çocuklarımın anası tripleri yaa!!!
                          Tabii söylemeden geçmeyeyim.Orada karısına eşlik etmek için gelmiş bi sürü baba vardı.Hele birisi kadından çok bilgi sahibi
    Doktor:Odayı nemlendiriyor musunuz?
    baba:Evet 76
    Doktor:Geçen geldiğinde kaç kiloydu?
:   Baba:4
     Doktor:bişey bişey
     :baba:bişey bişey.
..
.. 
..
      Ay ne güzel ya karısıyla gelmiş.Her şeyiyle ilgileniyor çocuğun.Ay yarabbim ne güzel ya.Piç herifler sizden bi sürü vardı orda.Sünepe sünepe kadınlar bulmuşlar da bizim günahımız neydi bee!!!
           Neyse gençler hasılı kelam benim hormonlar alt üst ama beynimle direnişe devam! #direnmihri   Erken evlenmek,5 seneden önce çocuk yapmak,Mac koleksiyonunu tamamlamadan hayata karışmak yok.Ama sarışın,uzun boylu,düşünceli,karizmatik... vb bir baba adayı bulursam durum değişebilir :D
                   Boka sarmadan konuyu kapatıyorum.Bu gün çocukları çok sevdiğimi fark ettim sadece o kadar.Yoksa gelecekle ilgili bu tarz bi planım yok yani sakin olun :D
                  Hadi görüşmek üzere bana yazmayı,yorum yapmayı unutmayınnn!!!!!!!!!!!!!

https://twitter.com/Gn_Mhrbn

 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI