Yeniden Güvenmek,Yeniden Sevmek




23 Ocak 2014 Perşembe
                             
                               Deliler gibi sevdiğim blogumu uzun zamandır nasıl bu kadar ihmal ettim şaşırıyorum.Lütfen affedin beni!Her insanı hayatında işlerin karmaşık bir hal aldığı zamanlar vardır.Ben de yeni yıla son derece karmaşık bir şekilde girdim.

                    Bildiğiniz gibi son zamanlarda triplerdeydim.Ah yalnız kaldım,yok kimse beni sevmiyor falan!Bazen mal olduğumun farkındayım :D Her neyse yaşadıklarımı az çok takip ediyorsanız blogumdan erkeklere olan nefretimin de son zamanlarda hat safhada olduğunu farketmişsinizdir.
                  Benim için onlar güvenilmez,kızların hayalleriyle oynamayı seven,bencil yaratıklardı.Ama hayat büyük konuştuğumuz her şeyi anında alnımıza yapıştıracak şekilde tasarlanmış.
                     Tam erkeklerle ilgili bütün hayallerimden vazgeçmiş ve kendimi kariyerime odaklamışken (hangi kariyerse artık ygs kariyerim heralde hahaha :D neyse dağıttım yine konuyu) hiç beklenmeyen şeyler yaşadım şu 2 haftada.Kalbimin ne kadar kırık olduğunu okudunuz zaten önceki yazılarımda.Değil aşık olmak artık bir erkekle göz göze gelmeye bile korkar olmuştum.Hele ki son yaşadığım ritim bozukluğundan sonra tövbe üstüne tövbe etmiştim. 
                     Ama dediğim gibi hayat büyük konuşanları sevmez.Kendimden beklenmedik şekilde yeniden birisine güvenmeyi başardım.Düşünebiliyor musunuz?Ben çok kısa bir sürede,sorgusuz,kafa karışıklığı olmadan,koşulsuzca bir erkeğe güvendim.Dediğim gibi ben bile şaşırdım bu duruma.
                     Evrene liste yaptığımı hatırlarsınız.Hepiniz gülüp dalga geçmiştiniz.Ama işte ben listemi buldum.O gün sevgili dostum Fırat'la arabada giderken konuştuk bu konuyu.Listeyi birlikte yapmıştık.Tabii o da benimle dalga geçmişti :D Sonra yaptığımız listeyi ben odamın bir köşesine atmıştım.Geçenlerde dolabımı karıştırıp buldum ve şok!!!!!!!!Ben gerçekten listemdeki insanı buldum.
                    Yine Mihri'nin şıpsevdiliği tuttu,yakında ağlayacak omuz arar demeyin sakın.Tamam bunu daha önce defalarca söylediğimi biliyorum ama bu seferki cidden başka :D Ya gülmeyin abi ya harbiden farklı bu sefer!!Duygularımın karşılıklı olduğunu biliyorum daha ne olsun ki!!!!
                    Mihri yine aşık olmuş da demeyin.Benim cesaretim yok aşık omaya!Yeniden kendimden olmak istemiyorum.Daha çok erken aşık olmak için.Ama gerçekten seviyorum ve güveniyorum!
                      Mihri bu yazının amacı neydi şimdi diye soranlara cevabım;Lütfen her şeyi akışına bırakın ve sadece ne istediğinizi bilin.Bir de bol bol dua edin,ders çalışın,gülümseyin,sinemaya falan gidin.Kısacası sadece mutlu olun ve eğlenin.Evren bir yerlerde sizin için çalışıyor...
                    Kısacası yeniden sevmek ve güvenmek mümkünmüş.Umarım her şey yolunda gider.
                   Hepinizi seviyorum,hoşçakalınnn!!!!!!!
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI