MÜZİĞİME İHANET ETTİM!




3 Şubat 2014 Pazartesi


                     Bu hayatta beni terk etmeyecek olan tek şey müziğimdi ve ben ona ihanet ettim.''O da ne demek be?'' diye sormayın.Eğer hayatınızın tamamı melodilerden oluşuyorsa,her şarkı söylediğinizde işler yoluna giriyorsa müziğinize ihanet etmemelisiniz.

               2014ün başından beri gitarımı elime almadım ya da her zamanki coşkumla şarkı söylemedim.Bunun sonucunda şansızlıklar da peşimi bırakmadı.Şansızlık demeyelim ya çünkü bu kez batıl inanç gibi oluyor ama benim batıl inançlarım ya da sıkı sıkıya bağlı olduğum totemlerim yoktur.Bildiğim tek şey şarkı söyleyince kendimi mükemmel hissettiğim.
                Bazı şeyleri  keşfetmeye çalıştım ve bazı şeyleri yaşamayı denedim bu sene.Çoğunuz biliyorsunuz.Zaten bende kimseden bir şey saklayamama hastalığı var :D 18 yaşıma geldim ve ilk kez bir erkek arkadaşım oldu.Tabii benim gibi bir piskopatla birlikteyseniz işiniz zordur :D her neyse bazı şeyler rayından çıktı ve kafamı toplamak için oturup sadece düşündüm.Halbuki yapmam gereken şey belliydi.Benim her gün istisnasız (şaka yapmıyorum bu gerçek) Allah'a şükretmek için çok büyük bir sebebim vardı :SESİM!
               En bunaldığım durumlarda bile şarkı söylemekten vazgeçmemeliydim.Çünkü kendimi en iyi melodilerle ifade ediyorum.Bu gerçek.Ben nasıl unuttum gitarımı,bestelerimi.Nasıl onlara ihanet ettim.Bilmiyorum.
              İlk ilişkimin fiyasko olduğunun farkındayım.Ama bunu şimdi yazmayacağım.Belki aylar sonra.Üstünden biraz zaman geçmesini istiyorum.Ama beni gördüklerinde hala nasıl böyle gülebildiğimi soranlara tek cevabım şarkı söylemek.
              Bazen fark edemezsiniz ama aslında bütün şarkılar sizin için yazılmıştır.Hatta bazen hepsi sizin hikayenizi çalmıştır ve şaşırırsınız.Hepsi sizi anlatır.Bu yüzden derler ya birini tanımak için onun playlist'ine bakmak yeterlidir.
               Şu an çok iyiyim ve önümde aşık olabileceğim uzun güzel seneler var.Ve tabi ki üstesinden gelmem gereken önemli bir sınav.(Bu arada soranlara selam olsun ders konusunda her şey yolunda :D)
                Her neyse uzatmayayım.Ben iyiyim.Kahve içiyorum,ders çalışıyorum,alışveriş yapıyorum,geziyorum ve mutluyum.Hatta dün Starbucks'ta yakışıklı bir çocuk beni kesiyordu.Yani hala hayattan ve aşktan umudum var :D
               Son olarak size söyleyebileceğim tek şey :
SİZİ SİZ YAPAN DEĞERLERE ASLA İHANET ETMEYİN

             HOŞÇAKALIN...
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI