SİZLERE ÖZLEM,KENDİME SİTEM




26 Mart 2014 Çarşamba
 
 
                    Allah nasıl da özlemişim ya?Bazen kendime hayret ediyorum!Bu kadar çok sevdiğim blogumu nasıl ihmal ediyorum diye ama sınav yaklaşınca malumunuz.Neyse ya sınav mevzusuna hiç girmeyelim bence.

              Nasılsınız,iyi misiniz?Beni sorarsanız iyiyim.Tabii birçoğumuz gibi lafta iyiyim.Sınav stresi beni yedi bitirdi.Yaşlandım yemin ederim ya!!Zaten hayatımın en saçma sınavıydı'Neyse bu konuyu kapatmıştık.
              Bu aralar kendimi toparladığım için mutluyum.Artık çarpıntılarım yok ve kilo almaya başladım.İnsan yaşadığı olayların üzerinden zaman geçince bir şeyleri daha iyi anlıyor sanki.Bence bu yüzden diyorlar zaman her şeyin ilacı diye.Başlıkta da yazıyor ya kendime sitem diye.İşte ben bu konuda sitemliyim kendime.
              Şu erkek arkadaş mevzusundan birazcık bahsetmiştim önceki yazımda hatırlarsınız okuduysanız.Okumayanlar da göz atsın bi zahmet :D İşte o olay üzerine bol bol düşünme fırsatım oldu.Bu konuda başından beri hatayı hep kendimde aradım ve hep kendimi suçlu gördüm.Hatta arkadaşlarım ve ailem bana çok kızdılar sende bi sorun yok saçmalama diye.Haklılarmış.Şu an daha iyi anlıyorum da ben de bi sorun yokmuş.Ben sadece beni anlayacak,olduğum gibi kabul edecek birini bulamamışım o kadar.
              Şükürler olsun Allah'a ki iyi ki bitmiş.Yoksa çok yıpranır ve üzülürdüm.Ha salaklığıma kızmıyor değilim.En başta bunların farkına varıp bu işe hiç başlamamalıydım ama oldu bir kere.Yaşadığım bu olaydan sonra bütün arkadaşlarıma (tabi ki erkek olanlara :) ) nasihat ettim.Bakın arkadaşlar kızların ahını almayın,özellikle de saf kızların.Üzmeyin kimseyi.Onların ahı bir gün sizden çıkar diye.Umarım bizim haylazlar dinlerler beni :D
               Nitekim öyle olduğunu ve olacağını düşünüyorum.Kimsenin üzüntüsüne sevinmem.Allah sevindirmesin başkalarının mutsuzluğundan mutlu olanların da cezasını versin.Ama bazı insanlar bazı şeyleri hak ediyor be annem.Her ne kadar merhamet duygum ağır bassa da üzülmüyorum ama sevinmiyorum da,neyse.
               Ben de yaşadığım iğrenç ve saçma tecrübeyi unutmak adına kendimi derslerime ve müziğime verdim.İnstagram hesabıma bakabilirsiniz.Şarkı söylüyorum.(mihrign:kullanıcı adım).Sonra ihmal ettiğim arkadaşlarımla açığımı kapattım.Kendime yeni hedefler koydum.Listemde ufak bi oynama yaptım.(yakında yeni liste geliyor :D).Yeni sayfalar açtım hayatımda.Kendime güvenim yerine geldi.Ayrıca artık kendi değerimi biliyorum ve kendimi daha çok seviyorum.Size de öneririm.Kendinizi sevin :D
                 Her neyse şu an her şey yolunda.Sevdiğim dostlarım ve ailem yanımda ve inanıyorum ki her şey çok daha güzel olacak.Hayalimdeki üniversiteye kavuşup hayalimdeki sarışını bulmam için bana dua edin çünkü ben sizin için dua ediyorum.
                 Mutlu olun,kendinize iyi bakın ve hoşçakalın :D

 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI