10 YIL SONRA ''BEN''




3 Aralık 2013 Salı
              
                Kabul edelim bir çoğunuz 10 yıl sonra nerede ve nasıl olacağımızı merak etmişsinizdir.Ben de bugün her zamanki migren ataklarımdan birini yaşarken oturup bunu düşündüm sonra başımın ağrısı 2 katına çıktı o ayrı tabii!(sevgili okuyucu lütfen yazının burdan sonrasında hayal gücünüzü kullanın emin olun daha çok eğleneceksiniz) (yani demek istiyorum ki hayal edin) :D


            10 yıl sonra;

            Hayal ettiğim:
-Blog sayesinde ünlü olmuşum herkes beni tanıyor.
-Sesimi de keşfetmişler böyle ''Eurovision''a katıl diye tutturuyorlar.
-Ünlü olunca ünlülerle takılmaya başladım tabi.Kıvanç böyle bana pervane olmuş.Hatta aşkından ölüyo ve evlenme teklif etmiş ben de bayıla bayıla kabul etmişim tabii :D
-Her gün alışveriş yapabiliyorum.İstediğim marka kıyafeti ve kozmetik ürününü alabiliyorum çünkü bok gibi para kazanıyorum.Hatta para sıçıyorum!
-Havuzlu,güvenlikli bir sitede beyaz renkli dubleks bi evim var.
-Son model spor bir arabayı söylemeye gerek var mı bilmiyorum
-Kıvanç'la balayına Paris'e gidiyoruz. :)

           Olması muhtemel olan 1:
-Kıçımı yırta yırta diş hekimi ya da mimar olmuşum.
-Kendi çapımda bir mekanım var(muayenehane ve ya mimarlık ofisi)
-İyi kötü para kazanıyorum
-arabam nissan micra ama olsun buna da şükür
-Sarışın sayılabilecek eli yüzü düzgün,işi gücü olan bir adamla evlendim ve ya evleneceğim artık neyse
-Ama tabi ki blog yazmaya devam ediyorum ve şarkı söylemeyi bırakmıyorum (amatör olarak :( )
-normal bir apartman dairesinde oturuyorum ama güvenliği var ve 4+1 hahah :D
-Balayına Alaçatı ve ya çeşmeye gidiyoruz. :)

              Olması muhtemel olan 2:
-İyi kötü 4 yıllık bi üniversite bitirip iş bulmuşum
-3+1 bi evde yaşıyorum
-arabam yok (haaayyıııııııırrrr!!!!!!!!!)
-esmer kısa boylu,göbekli ve tek kaşlı bi adamla evlenmişim.Üstelik öküzün biri ve dandik bir işi var pezevengin.Piç herif nerden bulmuşum ben bunu bee !!!!!
-Az para kazanıyorum ve hayal ettiğim hiç bir şeyi yapamıyorumm
-''Balayı ne ya gavur icadı o'' diyerek evde takılmayı tercih ediyoruz :P

              Gerçekte olacak olan:
-Diş hekimi oldum evimi arabamı aldım
-20 tane kedim var
-kimseyi bulamadım,evlenemedim ve evde kaldım
-balayı yok ama tek başıma geziyorum ''tek taşımı kendim aldım '' modlarındayım
-normal derecede para kazanıyorum ve yalnızım ne güzel değil mi?

                  Ay şimdi böyle yazınca daha bir merak ettim.Merak ettim ya şimdi saatlerde anasının *mı gibi uzar ya hofff.Neyse hangi ihtimal olacak bilemiyorum ama 10 yıl sonrayı dört gözle bekliyorum.

             Peki siz 10 yıl sonra kendinizi nerde görüyosunuz?Bana yazmayı ve yorum yapmayı unutmayın!!!
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI