Who Run The World? Girls! :)




31 Ocak 2015 Cumartesi




                                        Selamlar...
         Yeni bir gezi ve stil postu ile karşınızdayım.Bu hafta okuldan çok yakın kız arkadaşlarımla buluştuk.

                    
                           Hi everyone,
         I'm here with a new style post.We met this week with my girlfriend who I loved so much.

         Aslında aklımda daha renkli ve şıkır şıkır giyinmek varken sabah sağanak yağmurla uyandım ve vazgeçtim.Rahat,sıcak ve spor bir kombin tercih ettim.3 sene önce aldığım ve giymelere doyamadığım kar botumu camel rengi bir kadife pantolon ve kurtarıcım kot gömleğim ile kombinledim.Üstüne ince bir pudra pembesi hırka ve yağmurluğumu giydim.Renk katmak için de lacivert-mor,küçük bir çanta tercih ettim.Umarım beğenirsiniz!

       I actually want to wear more colorful and funny.But I get up with heavy rains and gave up.I choose cozy and warm style.I wear the boot what I bought 3 years ago and I love it so much and camel-colored trousers.And wear my lovely denim shirt and raincoat,too!I want to add a color so I wore a navy blue-purplish,small bag.I hope you guys like it!





                              What I wore/Ne Giydim:
    
                   Raincoat/Yağmurluk:Colin's
                   Cardigan/Hırka:Koton
                   Denim Shirt/Kot gömlek:Stradivarius
                   Velvet Trousers/Kadife Pantolon:LC Waikiki
                   Rain Boats/Yağmur Botları:Pierre Cardin




          Daha fazla yazı için beni takip etmeyi unutmayın!Herkese mutlu haftalar :)

          Don't forget to follow me for more posts!Happy weeks to everyone!













 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI