YILBAŞI TATİLİNDE NELER YAPTIM?! :)




2 Ocak 2015 Cuma

                                                  
                                       Selamlarr...
          Bugün farklı bir yazı ile karşınızdayım.Bu yılbaşı tatilinin ne kadar iyi geldiğini anlatamam.Zaten son günlerde kendimi hiç iyi hissetmiyordum.İyi oldu.
          Ayrıca bugünlerde hiç evden çıkasım gelmiyordu.Ama biricik dostum Mustafa tatil için birkaç günlüğüne Mersin'e geldi ve beni evden çıkarmayı başardı :)
          Ben de bu günü sizler için yazmaya karar verdim.Hem de Mersin'e yolunuz düşerse birkaç mekan önerim olur hem de tatili nasıl değerlendirdiğimi  neler giydiğimi,nasıl makyaj yaptığımı biraz olsun görmüş olursunuz.

        Biliyorsunuz Mersin Tantuni cenneti.Mustafa Gaziantep Üniversitesi'nde Makine Mühendisliği okuduğu için Tantuni'ye hasret kalmıştı.Tabii onu Tantuniciye götürmek farz oldu :D 

İşte Mustafa!Blog konusunda beni en çok destekleyip cesaretlendiren ve yorumlarıyla da katkı yapan canım arkadaşım :)





             İlk durağımız özellikle 12. sınıftayken müdavimi olduğumuz ve çok sevdiğimiz Şişko Tantuni Oldu.Meraklıları için Kushimoto Sokağı'nda :) Aslında tantuniyi pek sevmem ama bugünlerde arada sırada canım ister oldu.

             Mustafa benim 1 numaralı takipçimdir.Yorumlarını hiç eksik etmez.Blog tasarımlarım ve yazılarım konusunda sürekli fikir verir.Hatta Youtuber olmam konusunda da çok ısrarcı.Siz ne dersiniz?! Bana yorum yazın ;)
             Hatta bu buluşmada ''Bak senin yazılarını okuduktan sonra giyimim değişti.Yazılarını çok faydalı buluyorum'' diyince acayip mutlu oldum.Gerçi benim yazılarıma ihtiyacı yok kendisi zaten çok tarzdır.







            Bugün giydiği kendinden fularlı kazağı ve kot pantolonunu çok çok beğendim.Ayrıca sabah şekle sokamadığı saçlarını çok şık bir şapkayla kamufle etmesi süper olmuş.Tabii ki yağmurlu havaların vaz geçilmezi Harley Davidson botları da ayağında.Tabii o benim gibi değil Harley'leri taşıyabiliyor. :D



           
            


           İşte bu bastı bacak da ben.Boyum 1.55 olmasına rağmen bacaklarım itici derecede uzun,her neyse.Ben bugün rahat şıklıktan yanaydım.Kot gömleğim Stradivarius.Hani şu herkeste olan.(Onu toz bezi yapmayı çok istedim ama kıyamadım).
Üstüne giydiğim kazağım sanırım X-side (hem ucuz hem de arada sırada şık :D)
Pantolonum acayip memnun olduğum ve aynı modelin farkı renklerinden 4 tane aldığım Ole By Koton.
Montum Defacto (İyi giyinmek pahalı giyinmek değildir demiştim)
Çantamı hatırlamıyorum ama her yerde muadilini bulabilirsiniz.
Topuklu botlarım ise sanırım Arow!Şu ortopedik olanlardan.(berem el örgüsü)

         Mustafa'nın okuldaki bütün dedikoduları bana rahat rahat anlatması için kahve içmeye gittik.Aslında ben Kahve Dünyası insanıyım ama o Cafe 5 Dk'yı çok seviyor diye oraya gittik.




          Çok hoş mini mini kendi halinde bir kafe.Çok da seveni var.Ben ortamını çok seviyorum ama aynı şeyi sıcak çikolatası için söyleyemeyeceğim.Çünkü bildiğimiz hazır paketlerdeki Nestle Sıcak Çikolatayı önüne getiriyorlar.Ama Türk kahvesi çeşitleri,tatlıları ve kahveleri güzel.Ayrıca o kahvenin yanında verdikler küçük kurabiyeler çok şeker :)
         Sahipleri de son derece tatlı ve şeker insanlar.Bugün onlar da fotoğraf çekimi yapıyorlardı.Meraklıları için orası da Kushimoto Sokağında :)





                 Nivea Lip Butter'dan pek memnun kalmayan Mustafa son zamanlardaki keşfim olan ve aşık olduğum Ruby Kisses Put a Miracle Lip balm'ı inceliyor.Denedi ve tabi ki o da sevdi.Sevmemek mümkün mü?!  
                 O tercihini filtre kahveden yana kullandı.Sevdi mi sevmedi mi bilmiyorum ama bitirdiğini gördüm :D


          
                 Bende mini boy Espresso içiyorum.Uykumu anca o açtı.Fena değildi.Bugünkü makyajımda Göz kapaklarımı The balm Mary Lou ile aydınlattım ve Bahama Mama bronzer ile gölge yaptım.Kirpik diplerime Balm Jovi paletteki koyu kahverengiyi uyguladım ve en son Rimmel London Wonderfull Maskara ile kirpiklerime rimel sürdüm.Yanaklarıma da aynı bronzer ile kontür yaptım.Rujum Rimmel London Kate Moss 107 numara ve fondoten kullanmadım :D yaşasınnn!!Ojem Alix Avien Siyah kapaklılardan 23 numara.



                Penceresinde çok tatlı kaktüsler vardı kafenin.Hava yağmurlu olmasına rağmen çok güzeldi.


         Sonra da Mustafa gülme kırışıklıklarını fark ediyorum ve bu alarm üzerine Forum Mersin Avm'deki Watsons'a nemlendirici bakmaya gidiyoruz :D



                               Şapkasına cidden bayıldım :D

           Sonra da biraz daha zaman geçirmek için D&R'ı gezdik.Ben birkaç cd ve kitap karıştırdım.Sonra da vedalaşıp ayrıldık.

           Bu arada Mustafa ile ortak çalışmalarımızı ve güzel sürprizler sizleri bekliyor.Kaçırmamak için beni takip etmeyi unutmayın.
            Siz yılbaşı tatilinizi nasıl geçirdiniz lütfen bana yorum atmayı unutmayın.Kendinize iyi bakın ve hoşçakalınnn :)
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI