GOLDEN GLOBE 2015 (ALTIN KÜRE ÖDÜLLERİ 2015 KIRMIZI HALI)




18 Ocak 2015 Pazar


                                   Selamlarr...
        Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur.Ben klasik salı sendromumu yaşıyorum.Salı sendromu da ne?! derseniz.Eh ben mezun öğrenci olunca pazartesileri tatil.Hafta benim için salıdan başlıyor.

       Merakla beklenen Golden Globe 2015 gerçekleşti.Sıra geldi kim ne giydi,nasıl makyaj yaptı.Hadi hemen başlayalım.

        JENNIFER LOPEZ:
          Bebeğim JLo Zuhair Murad tasarımı bir elbiseyle karşımızda.Her zamanki gibi saygıyla eğiliyorum çünkü yine dekoltelerle dolu bir elbiseyi dört dörtlük taşımış.
         Tek renk ile şık olunabileceğini bize göstermiş.Ayakkabısı,çantası ve dekolteleriyle muhteşem olmuş.Ben çok beğendim.


          Her zamanki Jennifer Lopez tarzı.Son derece ışıltılı,ıslak bitişli,kusursuz ve bronz bir cilt.
         Tercihini klasik dumanlı makyajdan yana kullanmış.Genelde toprak tonları kullanırken bu kez mürdüm görüyoruz gözlerde.Makyaja ve elbisenin iddiasına yakışır şekilde nude dudaklar.Perfection!!  Dipnot:Saçlarındaki Sarı highlighter benzeri şeyleri sevemedim.Karamel tonları daha çok yakışıyor ona!

                  EMMA STONE:
         Yine çok beğendiklerimden Emma Stone geceye Lanvin tasarımı bir elbiseyle katılmış.Belden kuşaklı yüksek bel pantolonuna ba-yıl-dım!!O kuşağın aşağıya doğru sarkan detayını söylemeye bile gerek yok.
        Ayakkabılar da sade olunca Top parça ile kombinini patlatmış.Işıltı hakkını üstündeki straplez parçada kullanmış.

          Saçı ve makyajı o kadar duru ve canlı olmuş ki kırmızı halının o kasıntı havasından eser yok.
         Gözlerinin yeşilini ortaya çıkarmak amacıyla siyah ağırlıklı,içinde yine hafif mürdüm bulunan smokey eye ve canlı pembe dudaklar.Saçları ise çok çok doğal ve güzel olmuş.Beğendim seni Emma :)

                             SALMA HAYEK:
           Diğer bir beğendiğim ise Salma Hayek.Güzelliği zaten başlı başına göz alırken zaten pek bir şey yapmasına gerek yok.
          Bu tarz pek çok elbise vardı gecede ama benim en beğendiğim ve yakıştırdığım bu Alexander McQueen tasarımı oldu.
          Kendinden desenli kumaşına ve gümüş detaylı kemerine,bilekliğine bayıldım!!
          Dediğim gibi kendisi çok güzel olduğu için pek bir şey yapmasına gerek yok.Zaten o da tercihini No makeup makeup'tan yana kullanmış.Flawless skin dediğimiz kusursuz cilt görünümü ve bronzer ile ısıtılmış yanaklar,Voila!!!

                             ALLISON WILLIAMS:
          Sanırım Allison bu Armani Prive tasarımı elbisesiyle çıkışta kendi kına gecesine filan gidecek.O kırmızı felaket gözümü alıyor ve elbisenin modelini de hiç sevmedim :/ Şu an yüzümde Nurella suratı var hatta!
         Hele o bir sürü kat kat kat katlar var ya...Ruhumu sıktı!

          Ama yok makyajdan tam puan verdim.Çok tatlı bir makyaj olmuş.Uğraşılmamış bir buğulu göz makyajı.Kalemle çerçeveleyip dağıtmış sadece.Şeftali tonlarında parlak dudaklar ise süper olmuş.

          Saçlarını da çok beğendim.Ucundaki dalgalarda biraz Pin-Up havası var ama diplerdeki netlik daha modern.Çok hoş bir sentez olmuş!!

                              ANNA KENDRICK:
          Kumaş ve desen olarak baktığımızda  bu Monique Lhullier elbise çok tatlı olsa da model olarak ben pek yakıştırmadım Anna'ya.Ama dediğim gibi desene onun renkli kişiliğine cuk diye oturmuş :)
          Makyajı son derece doğal görünüyor.Yanaklarındaki pembelikler onu daha da genç göstermiş.Yüzünde kullandığı allık ve bronzerın aynısı kullanılarak göz kapaklarının katlanma bölgesine gölge yapılmış.Siz de günlük hayatınızda bu hileyi kullanarak doğal bir görünüm elde edebilirsiniz.
          Önceki yazılarımda da sizlere verdiğim en önemli tüyo neydi;göz pınarlarınızı aydınlatın.Dikkat edin öyle yapmış ve ne kadar canlı görünüyor :)
         Saçları bu resimde farkedilmiyor ama ensesinde sıkı bir örgü topuz yapmış.Bu saçlar bu elbisenin saçı değil bence.

                               JENNIFER ANISTON:

          Saint Laurent tasarımı sade ama bir o kadar şık ve Jennifer Aniston'ın yaşına uygun bir elbise.Aynı şekilde sade bir ayakkabı.Benim tabirimle ''risksiz şıklık''.
         Tek kusuru bana kalırsa;göğüsleri biraz aşağıda duruyor.



         Yine sade ve no makeup görünümlü bir makyaj.Elbise zaten bu kadar sadeyken daha hareketli bir makyaj kulanabilirdi ama kendi seçimi ve gayet duru görünüyor.O da benim gibi ''en iyi makyaj tebessümdür'' diyenlerden :)

                               REESE WITHERSPOON:

         Calvin Klein tasarımı bu elbiseyi ben çok beğendim.Model olarak sade ama kumaş olarak hareketli.Bileğindeki,elbiseyle aynı tonda olan detayına bayıldımm.Tek takı ve bileklik kesinlikle doğru seçim.


         Diğer yıldızların aksine Reese daha belirgin bir makyaj tercih etmiş.Sade bir elbise giydiği için kesinlikle bir mahsuru yok tabi ki.Derin gözler ve renkli dudakların yanında yanaklarını bronzer ile ısıtmış.Yine diğer yıldızlardan farklı olarak belirgin bir allık uygulaması var.Çenesinin sivriliğini kamufle etmek adına çene altına hafif bir gölge yapmış ;)

                                LUPITA NYONG'O:
           Lancome'un Julia Roberts'tan sonraki yeni marka yüzü Lupita,Giambattista Valli tasarımı bir elbiseyle boy gösterdi kırmızı halıda.Beğendim mi:HAYIR!
           Özellikle göğüs bölümündeki hareketli tüylerden fazlasıyla nefret ettim.Gönül diyor ki madem elbiseyi batırdın bari makyajı toparla ama...!


          O da bir hooded eye kurbanı.Far göz kapağının katlanma yerini geçecek şekilde sürülmüş ki bu doğrusudur.Ama küpelerle ve elbisenin hareketiyle de birleşince ben bu makyajı çok göz yorucu ve fazla buldum.Hadi o rengarenk göz makyajını yaptın.Ne güzel çikolata tenin var sürsene bir nude gloss.Neyse sözün özü:Olmadı Lupita!!

                                  LANA DEL REY:
          Lana biraz kilo mu almış bana mı öyle geliyor?!Şayet fazla kilosu varsa bu elbise kesimi ve modeliyle iyice ortaya çıkarmış.Ama ben bu Versace elbisenin rengini çok beğendim ve Lana Del Rey'e çok yakıştırdım!


          Şükürler olsun ki güzel bir makyaj gördüm.Genel olarak makyaj tarzı hep aynı zaten ve kendisine de çok yakışıyor.
         Eyeliner onun vaz geçilmezleri arasında.Alt kirpik diplerini de koyu kahve tonlarında bir farla belirginleştirmiş.Bu kirpikleri daha gür göstermek için çok iyi bit makyaj hilesidir;)
         Ayrıca göz pınarlarına dikkat çekmek istiyorum.Yüne iyi bir aydınlatma var.Ruju ise her zamanki kahve alt tonlu Lana Ruju.Ben bu rengi görünce aklıma direk Lana geliyor.Eğer beğendiyseniz bir benzeri ''Rimmel London Kate Moss 112'' :)

           Aslında bu daha uzun bir yazı olacaktı ama ilk önce hastalandım,sonra internetimde bir sorun çıktı.Devam edersem çok uzun sürecekti o nedenle kısa tuttum.Umarım hoşunuza gitmiştir.Blogumu takip etmeyi unutmayınn!Hoşçakalınnn!!


   
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI