TREND ALARM:CUT-OUT BOT MODASI




22 Ocak 2015 Perşembe




                    Selamlarrr...
        Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur.Çünkü benimki berbat geçiyor!Çok hastayım.5 gündür evde yatak döşek yatıyorum.Blogu da çok ihmal edince artık yattığım yerden yazayım yazımı dedim.

          Bugünkü yazımın konusu birçoğumuzun çok iyi bildiği Cut-Out botlar.İlk çıktığı günden beri çok beğendiğim ama artık her yerde görmekten sıkıldığım botlar.Ama dediğim gibi artık her yerde görmeye başlayınca nedir bunlar,nasıl giyilir,nasıl kombinlenir bu konuda bir şeyler yazayım dedim.


         
           Cut-out yani pencereleri,açıklıklıkları olan botlar çok rahat kombinlenebilen parçalardır.En basic kıyafetleri bile star yapabilirler.Hatta kurtarıcı parçalardır.Mesela kendinizi iyi hissetmediğiniz ve son derece sade giyindiğiniz bir gün yine de üstünüze bir numara çekmek isterseniz rahatlıkla başvurabilirsiniz.


         
         Ben bu botlara en çok maskülen ve hippi tarzını yakıştırıyorum.Kesinlikle spor ve birazcık da salaş olmak lazım ;)

         

         Ama tarz olmanın yolu bazen farklı olmaktan geçer.Çok feminen bir kombini bu botlarla tamamlamak mümkün!


         

          Her ne kadar herkeste görmekten sıkılsam da ben de bir tane alacağım sanırım.Hatta bu sezonun vazgeçilmezlerinden bile olabilir.İnternet alışverişini çok seven bir insan değilim.Herhangi bildik bir mağazada gördüğünüz takdirde bana bir mail atarsanız ya da twitter dan yazarsanız ya da buradan ve ya instagram dan yorum bırakırsanız çok sevinirim. :)










         Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur.Aslında bu hafta ilk stil postumu da yayınlamayı planlıyordum ama hastalanınca bütün planlarım bozuldu. :(  
         Sizin bu botlar hakkındaki düşünceleriniz nedir lütfen benimle paylaşın.Beni sosyal medya adreslerimden de takip etmeyi unutmayın ;) Ayrıca artık FashionTalks isimli aplikasyonda da varım,oradan da takip edebilirsiniz.Hepinize mutlu haftalar.Hoşçakalınnn...
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI