Gray is The New Black




1 Şubat 2015 Pazar


                                      Selamlar,
          Bugün benim için çok keyifli olacak bir yazıyla karşınızdayım.

         Yaklaşık 4-5 sene öncesine kadar koyu renklerden nefret eden ve tek bir kombinin içinde pembenin 4-5 farklı tonunu kullanabilen bir insandım :) Biz büyüyüp değiştikçe gardrobumuz da değişiyor.Geçenlerde dolabımı açtığımda gri kıyafetlerimin fazlalığı dikkatimi çekti.Daha sonra etrafımı gözlemlediğimde,farklı bloglara,moda dergilerine vb. göz attığımda da özellikle bu sene gri rengin ne kadar hit olduğunu farkettim.






         Gri her ne kadar kolay bir renk gibi görünse de bana kalırsa insanı rezil de eder vezir de.Gri tonlu bir kombinle çok şık ve tarz görünebileceğimiz gibi dikkat etmezsek özensiz ve sanki 5 dakikalığına markete alışverişe gidiyormuş gibi de görünebiliriz.
         Gri bir çok renkle uyum sağlasa da ben en çok siyah,lacivert,toz pembe ve bebek mavisini yakıştırıyorum.
         Yaz-kış fark etmez her mevsime yakışan asil bir renk gri.Sizin için ilham verici bir kaç kombin seçtim umarım beğenirsiniz!

















                    Daha fazla yazı için beni takip etmeyi unutmayın :)
     Herkese mutlu haftalar...                    
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI