YGS-LYS Sorunsalı (Bölüm 2)




28 Şubat 2015 Cumartesi




                               Selamlar...
          YGS-LYS maceramın 2. bölümü ile karşınızdayım.Sınava iki hafta kala belki birkaç tüyo verebilirim size.

         Öncelikle heyecan yapmayın,sabah kahvaltı edin gibi geyikler yapmayacağım.Kaç yaşına geldik artık onları söylemeye gerek yok.Ben size naçizane tecrübelerimden yola çıkarak birkaç bir şey söyleyeceğim.
         Benim en kötü dersim fizik.Ne yaparsam yapayım her zaman yanlışım doğrumdan fazla oluyor.Benim bu dersi kafam almıyor.Ben de fizikte en iyi bildiğim konuları çalışıyorum sadece,diğer konuları anlamaya çalışmak yerine biyoloji,kimya filan çalışıyorum.
         Mesela benim ygs'm LYS'm den daha iyi.Bu nedenle YGS'mi daha yüksek tutmaya çalışıyorum.Böylece hem LYS'de kafam daha rahat olacak hem de psikolojik olarak yıpranmayacağım.Çünkü biliyorsunuz ygs kötü gelince birçoğumuz pes edip lys ye çalışmıyoruz.Bu nedenle YGSyi yüksek tutmakta yarar var.Ama unutmayın ki LYS daha çok etkiliyor sıralamaları.
         Biliyorsunuz sınava iki hafta kaldı.Artık LYS çalışmayı,konu öğrenmeye çalışmayı,normal test çözmeyi filan bırakın!Artık deneme kasma zamanı.Her şeyi deneme üzerinden götürmeliyiz ve yine bu hafta bol bol soru sormalıyız.
          Bir de son hafta tekrar etmenizi önerdiğim birkaç konu var;hayatımızda kimya,dalgalar,yıldızlar,hücre organelleri,organik kimya ve fizikteki diğer hikaye konular(zayıf nükleer kuvvetler filan)...
         Aynı zamanda son hafta şöyle bir formül tekrarı yapabilirsiniz.
         Hedefiniz belli ise kendi puan türünüzde sizi en çok etkileyecek derslere yoğunluk vermeyi unutmayın.
                                   Hoşçakalın...
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI