Spring is Coming




6 Mart 2015 Cuma




                                Selamlar...
         Acayip mutluyum gençler.Bahar sonunda kapımızı çalmaya başladı.Baharda giyerim diye sakladığımız kıyafetlerimizi raflara dizme zamanıdır.Hoş geldin SPF,hoş geldiniz crop top bluzlar,hoş geldiniz  yırtık kotlar,sana da merhaba rüzgardan dolayı saçlarımızı dudaklarımıza yapıştıran lip gloss!!!

         Bu yazımda giyim önerilerimden çok makyaj önerilerimi paylaşacağım sizlerle.Ben cildime fondöten kullanmayı pek sevmem ama renkli bir ürün kullanmak isteyenlere tabiki önerilerim var.Kendi kullandığım ürünlerden;

          Hayatımın renkli kozmetik ürünü MAC Face and Body!Dünyanın en hafif fondoteni.Zaten sıfıra yakın kapatıcılık veriyor.Cildi çok canlı gösteriyor.Her ne kadar en açık rengi bana bi tık koyu gelse de seviyorum karrdeşşiiimm!!
         

           Sevdiğim tek BB krem.Kuru ciltler için mükemmel.İçinde spf var ve cilt tonu eşitlemede çok başarılı :)

           Benim Makyajım genelde ışıltılı bir far,biraz bronzer,rimmel ve lipglosstan ibaret oluyor.(Bazen parlak pembiş bir ruj da kullanabiliyorum)
        Öneriler gelsinn;

          Ben Mary Lo aydınlatıcıyı hem elmacık kemiklerimi aydınlatmada kullanıyorum hem de far olarak.Gerçekten çok başarılı.

         Hayatımda kullandığım tek bronzer.Ben genelde gölgelemede kullanıyorum ama çok beyaz tenli olunca arada gerekiyor ;)




          Son zamanlardaki favori maskaram.Argan yağlı!Oldukça başarılı buluyorum.Çok cılız ve kısa kirpikleriniz varsa sonuç ne olur bilemiyorum tabiki :)


          
          The Balm Plump Your Pucker Lip Gloss'ların hepsine hastayım.Bu arada hafif mentollü oldukları için dudak dolgunlaştırma etkileri var ve o çok aşırı yapış yapış hissi yok!

          Benden şimdilik bu kadar.Başka yazılarda görüşmek üzere.Hoşçakalınnn....








 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI