I'M BACK!!!




27 Temmuz 2015 Pazartesi



                                        Selamlar...
          Geri döndüm!!!Bir süredir hatta baya bir süredir yoktum.Çünkü biliyorsunuz sınavım vardı ve ben de sınav olayı bitene kadar yazmamaya karar vermiştim.Ama artık eski tempoma geri döneceğim.

          Size bomba haberlerim var.Diş hekimi olamadım :( Ama umudumu kaybettim mi,Hayır!İlerleyen zamanlarda denemeye devam!!(yenilen pehlivan hesabı)Her neyse diş hekimi olamadım ama Diyetisyen olacağım a dostlar.Zaten beni tanıyan herkes bilir ki benim B planım her zaman beslenme ve diyetetikti.Ama her ne olursa olsun tercih dönemi çok zorlu geçti.Özet olarak tercih yapacaklara bir tavsiye vereyim:Herkesi dinleyin ama kendi bildiğinizi yapın :D
          Sonuç olarak güzel bir şehirde yine sevebileceğim bir bölümü okumaya kara verdim.Tam doğum günü gecemde tercihler açıklandı ve ta ta : İstanbul Arel Üniversitesi-Beslenme ve Diyetetik!
           Anlayamazsınız arkadaşlar!İnsanlara açıklama yapmaktan kaç gündür ciğerim soldu.Hayır Ariel değil Arel ve adı ariele benzediği için Yahudi okulu filan da değil :D Bu ilk açıklamamdı.2.si ise aile zoruyla yapmak zorunda olduğum açıklama!Özel üniversite ama ben tam bursluyum!!!Ya anne ne gerek var diyorum.Olsun kızım baba parasıyla okuyosun sanmasınlar diyo.
          Hani hatırlarsınız önceki senelerde beni özel üniversiteye göndermek için başımı yemişlerdi de ben istememiştim.Ondan öyle diyolar herhalde.Özetin özeti inanması güç ama sonunda ben de üniversiteli oldum.İstanbul'da beni nasıl bir hayat bekliyor bilemiyorum.Gerçi galiba beni İstanbul'da bir hayat beklemiyo çünkü okul şehrin baya dışındaymış :D Ama olsun artık metrobüs diye bir şey var di mi ya!
          İstanbul blog çalışmalarım konusunda benim için daha iyi olur diye düşünüyorum ama bakalım hayat ne gösterecek.Dediğim gibi artık buralardayım sık sık görüşürz.Beni sosyal medya hesaplarından takip etmeyi unutmayınn.Hoşçakalın!!!
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI