ÜNİVERSİTE MESELELERİ!




27 Eylül 2015 Pazar





Selamlar,
          Sonunda yeni bilgisayarıma kavuştum.Artık rahat rahat yazarım diye umut ediyorum.Umarım iyisinizdir görüşmeyeli.Beni soranlarınız varsa ben de iyiyim.

         Flash haber!Okulumu sevdim.Biliyorum ^^ben bu okulda yapamam,ahir ömrümü bu dağ başında geçiremem,tekrar gircem sınava,yatay geçiş yapıcam^^ vs vs laflarla hem arkadaşlarıma hem aileme hem de kendime bütün yazı zehir ettim.Ama oldu işte.Sevdim okulumu!!
        Okul arkadaşlarım gayet iyi,yurt arkadaşlarım zaten efso!!Garip ama şu anda her şey yolunda :D Biliyorsunuz bu benim pek  alışık olduğum bir şey değil.
         Beni uzun zamandır takip edenler için için soruyorlar biliyorum.''Kızım boşver okulu yurdu!Biri var mı sen onu söyle?'' Bu konuda yorum yapmıycam!!Belki bi sürpriz yaparım!Ya da belki yapamam bilemiyorum.O yüzden üzerinden olabildiğince zaman geçmesini istiyorum.
         Stil ve moda yazılarına gelince.İstanbul'a adapte olduğum an onlara da başlayacağım.Çünkü İstanbul'un mevsim düzeni Mersin'den çok farklı.Mersin'de kışın giydiğim montu geçen hafta İstanbulda giymek zorunda kaldım da ben :D
          Sonuç olarak her şey yolunda ve ben kendimi çok iyi hissediyorum.Umarım yakında daha fazla yazıyla sizlerle olurum.Kendinize iyi bakınn.Hoşçakalınnnn!!!! 
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI