YOUTUBE'a BAŞLAMAK?!




3 Eylül 2016 Cumartesi





                          Selamlar!
          Bugün farklı bir yazı yazıyorum.3 senedir hayatıma şahit oluyorsunuz bu blogta. Üniversiteyi kazanamadığımda hedeflerimin ve hayallerimin peşinde koşmam konusunda beni cesaretlendiren sizdiniz.Ya da terk edildiğimde yine teselliyi blogta ve sizlerde buldum.İstanbul maceram,inişlerim,çıkışlarım...Kısacası her şeyimi paylaştım burada.
          Ama artık farklı şeyler yapmak istiyorum.Hem sizleri için daha eğlenceli içerikler üretmek hem de kendimi daha iyi ifade etmek için acaba Youtube'a mı başlasam diyorum?
          Pek emin değilim,yapabilir miyim,nasıl başlamalıyım,sizler ne dersiniz...Kafamda pek çok soru var.
          Bu uzun zamandır aklımdaydı biliyorsunuz.Ama artık bir reaksiyon adımı atmak istiyorum.Bu konuda düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim !!!
          Bana nerelerden ulaşabileceğinizi biliyorsunuz.
          Sevgileeeer :)

Twitter
Instagram
Snapchat        :  @mihrign
Pinterest



 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI