İSTANBUL KAÇAMAĞI :)




6 Eylül 2016 Salı



                    
          Aman ne kaçamak sormayın :D Sanki tatile geldim fdsgfdga 
          İstanbul'dan herkese selamlar :)
          Neden mi buradayım? Dünya'nın en saçma sebebinden dolayı.Kayıt yenileme (!) Bu hafta bir kaç tane saçma şok yaşadım.Nereden başlasam bilemiyorum.
          Bu yıl alttan bir tane dersim var ; Matematik fdfsfa (bu da başka bir hikaye) Ama bursum kesilmeyeceği için içim rahattı benim.Sonra başka bir vakıf üniversitesinde okuyan kuzenim kalan dersleri için tam burslu olanların da kredi başı para ödediğini söyledi.Benim g*tüm tutuştu tabii! Onca masrafın arasında bir de bununla gidersem bizimkilerin karşısına, pek de hoş olmazdı :D
          Cuma akşamı olduğu için öğrenci işlerini falan da arayamadım.O sıralarda da transkriptime bakmak için sisteme girmiştim ve sistemde ''borçlu öğrenciye not gösterimi yapılmaz'' diye bişey gördüm.Lan dedim ben tam bursluyum ne borcuu!! Eyvaaah kızım Mihriban kesin bu dersin parası girecek sana gdfagfdah diyerek baya strese girdim.
          Sonra arkadaşlarımı falan aradım.Elden ele bir telefon trafiği gdfafda böyle bir şey olmadığını öğrendim içim rahatladı :D
          Gelelim borçlu görünme meselesine.Kayıt yenilemeyi yapmadığım için öyle görünüyormuş.Okula para ödeyenler online kayıt yenileyebilirken tam bursluların okula gitmesi gerekiyormuş sddsfsgf dünyanın en saçma şeyi.Öğrenci işlerini aradım ve benim gelmem şart mı  diye sordum evet siz gelmezseniz olmaz dediler.Sonra bilet aldım ve bu sabah İstanbul'a geldim.Zor bilet bulabildiğim için Sabiha Gökçen'e geldim.Ordan taa Sefaköye.
          Mali işlere gittim kayıt yenileme için.Kadın işlemleri yaparken ben de bir şeyler sordum.İşte ''bunun için taaa Mersin'den geldim,başka türlü olmuyor muydu,?'' vs.Kadın ne dedi biliyor musunuz? Sıkı durun! Bir şey olmazdı,okul açılınca sistem otomatik olarak kaydını yenilerdi dedi.Yani gelmeme gerek yokmuş ve ilerleyen senelerde de gelmesem olurmuş.Abi siz şaka mısınız yaa? Bir sürü para verdim amk bilet aldım.Sabahın köründe yollara düştüm.Günü birlik İstanbul'a geldim ben yaaa!!!Yani cidden okuluma diyecek laf bulamıyorum ama olan oldu artık.
          Ben de gelmişken ofise geldim.Özlemişiiim <3
Biraz çalıştım falan,öğleden sonra da bi kaç arkadaşımı görücem,gece de tekrar uçakla Atatürk Airport'tan uçuyoruuum :D
          Bunu yazmam gerekiyordu çünkü cidden çok sinirlendim.Kafanızı saçma sapan şeylerle doldurduysam,sorry :D
          Başıma başka tuhaf şeyler gelirse yazacağımı biliyorsunuz :D Bu deli kıza dua etmeyi unutmayııın :D
          Hoşçakalııın,
          
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI