BACK WHERE I BELONG

18 Eylül 2016 Pazar

Not:
        Lütfen bu yazıyı okurken B.O.B ft. Hayley Williams of Paramore - Airplanes 'i dinleyin.

dinleyin :)

Selamlar,
        Sonunda ait olduğum yere döndüm.Aysel onu bırakıp gittiğim için küstü bana afdggdfag Telefonda falan konuşmuyo benimle.
        Ama nasıl yorgunum anlatamam.Yorucu bir uçak yolculuğundan sonra Atatürk Havalimanı'na indim.By the way Adana Havalimanı'nda kapıdan geçerken Selin'le karşılaştım.Aynı uçağa bilet almışız,bir önceki gece telefonda konuştuk ve haberimiz yok fdadffsd. Neyse,Atatürk'ten metro-marmaray-metro-taksi kullanarak Moda'ya arkadaşımın evine gittim.Bu arada elimde 22 kg valiz var,ölüyorum.Zaten valizi taşıyacağım diye her yerim morardı fdsafsdafs.O gece arkadaşımda kaldım.Ertesi gün yurda geldim.
        Moda'dan taa Tepekent'te ölüm yolculuğu.Allahım 22 kilo valiz,burda da 8 kolim varmış fadgasg yerleştirene kadar öldüm.Giymediğim kıyafeleri ve kullanmadığım eşyaları ayrı bi valize doldurdum.O da rahat bi 20 kilo vardı adfasfdasd.
        Bugün de alışverişe gittim.Şampuan,deterjan,yiyecek vs.Sağolsun Batu yardım etti de hemencecik bitti yoksa ölürdüm dfasdda. Resmen survivor'ım 3 gündür.Hatta o kadar yorulmuşum ki dün saat 9 da uyuyakalmıştım.
        Saat 9 da uyuyunca sabah 6 da uyandım haliyle.Zaten erken yatıp erken kalkmayı severim dasfdf.Bi sabah koşusu,duş,kahvaltı.Aslında biraz da yüzesim vardı da alışverişe gidicem diye şeyetmedim :D
        Oda arkadaşım hala gelmedi.Kim olduğunu bilmiyorum ama umarım uyum sağlayabiliriz.
        Bu arada bir şeyler söylemek istiyorum.Hayatta hepimizin takıntılı olduğu şeyler vardır.Çok istediği.Elde edemediği halde direttiği.Neden olmuyor diye isyan ettiği.Eğer ısrarla olmuyorsa gerçekten olmaması gerekiyordur arkadaşlar.Üstelemeyin ve akışına bırakın.Bırakın o istediğin şey sizin gözünüzde ulaşılmaz ama güzel kalsın.Yoksa hayat sizi ondan vazgeçirmek için size sizi üzecek şeyler yaşatır.Yıpranmayın.Yeterince yıprandık zaten.

Anlatacak çok şey var.Ama hepsini burada yazmaya niyetim yok merak etmeyin safdgf.Üzerinden zaman geçtikçe daha yazacağım çok hikayem olacak.
        Kendinize çok iyi bakın ve bu deli kıza dua etmeyi unutmayın :)

Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!