EVERY LITTLE THING IS GONNA BE ALRIGHT




25 Ağustos 2016 Perşembe



                      



                  Selamlar,
          
          Uzun zamandır yazamıyordum,üzgünüm.Ama başıma neler geldiğini bir bilseniz.
          DÜŞTÜM! Ayağım kaydı,bildiğiniz evin içinde düştüm! Ama kötü düştüm ya.Ölmemiş olmam mucize :D İlk defa kısa boylu olmanın bir hikmetini gördüm sfadsadsf Boyum biraz daha uzun olsaydı balkon kapısının pervazına başımı ve ya boynumu çarpabilirdim.Düştükten sonra bir süre yerde kaldım,kendime gelemedim.Gözümü açtığımda herkes başıma toplanmıştı.Kalktım ağlamaya başladım küçük çocuk gibi dadfsas bi yandan da gülüyorum kendime.Hem ağlayıp hem güldüm yani fdfsdagd Ama dirseğim dehşet acımıştı.Hemen Acile gittik.Doktor röntgen çektirdi.Dirseğinde kırık var dedi.Atel falan yaptılar.Ertesi gün tekrar geldik uzman doktora.O da baktı filme,evet kırık var falan dedi.Alçıya aldı kolumu.

          Asıl olay şimdi başlıyor okuyucu,iyi dinle afsdag yani oku :D Sağ kolumu parmaklarımdan omzuma kadar alçıya aldılar.Ama alçı o kadar sıktı ki kolumu anlatamam.O gece kabus gibiydi.Oturdum ağladım '' ben bu alçıyla bir ay geçirememm,ne dolmaz çilem varmııış '' falan diye afdsad Ertesi gün başka bir doktora gitmeye karar verdim çünkü alçı kolumu o kadar sıkmıştı ki parmaklarım şişmişti.Çok sevdiğim ve güvendiğim bi doktora gittik.Tekrar röntgen filmi çektirdi ve kolumda kırık olmadığını söyledi.Ben şok ben iptal sfdafdas

          Alçımı çıkardı.Çıkarırken de alçı testeresiyle kolumu 3-4 yerden bi güzel kesti fadsaf Ama o alçıdan kurtulduktan sonra cidden umrumda olmadı.Nasıl rahatladım anlatamam.Tabii emin olmak için bir de devlet hastanesine gidip doktora danıştım ve o da kırık olmadığını söyledi.Bileğimde ve dirseğimde burkulmalar varmış.Ki bileğim baya kötü  cidden.İki kremim,ikişer tane de ağrı kesicim ve kas gevşeticim var doktorun verdiği.Baya rahatlatıyor neyse ki.

          Sonuç olarak yine bir atraksiyon yaşadım ama Allah'a şükürler olsun ki ucuz atlattım.

          Başka neler oldu diye düşünüyorum görüşmeyeli.Her şey yine karmaşıklaştı gibi bu ara.Beynimin çalışmadığını hissediyorum.Yanlış bir şeyler yapmaktan korkuyorum.Ya da doğru olanı fark edememekten.

           Yukarıdaki paragraf biraz saçma oldu,umursamayın :D İtiraf edeyim iyi değilim.Ama iyi olacağımı biliyorum.Çünkü hep iyi oldum.Yine olurum.

           Tek isteğim bir an önce İstanbul'a dönüp normal hayatıma devam etmek.İşlere güçlere derslere dalmak.Her şeyi unutmak ve sadece mutlu olmak.Tek isteğim bu.

          Şimdilik benden bu kadar.Bu deli kıza dua etmeyi unutmayın! Hoşçakalııın!




Twitter,Instagram,Snapchat,Pinterest : @mihrign
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI