LET'S GO ON AN ADVENTURE

28 Temmuz 2016 Perşembe

Selamlar,
          Bildiğiniz üzere geçtiğimiz birkaç gün İstanbul'daydım.Güzel bir tatil ve kongre geçirmeyi planlamıştım.Evet oldukça iyi bir kongreydi.Ama fazla maceralıydı.
          Selin'le havaalanında başladık iyi telkinlerde bulunmaya.Süper geçecek çok eğlenicez vs vs.İlk gün başlarda iyiydi.Selinle aynı odadaydık.İki tane de Hollandalı oda arkadaşımız vardı.Çok tatlılardı yaa :D Neyse ikinci gün bütün gün başım döndü ve akşam yemeğinden sonra biraz kustum.Heralde üşüttüm falan dedim.Bizimkiler üşütmen imkansız 45 derece havada yorgan örtüyorsun dediler asdasfa :D Sabah hafif bi ağrıyla uyandım.Sonra ağrım arttı.Böbreklerim ağrıyordu.Sonra ağrıdan bağırmaya başladım.Ama anladım yani böbrek taşı düşürüyordum afsdafdsd Sonra Selin ağrı kesici içeyim diye bana yiyecek bir şeyler almaya gitti o sırada ben baya kötü oldum gelirken Furkan'la geldi.Beni hastaneye götürdüler yaaa yeriiimm :D Orda azıcık doktorla birbirimize girdik gerçi ama asdasa
          Ama bunu yazıcam.Koskoca Medical Park'a gittik.Gereksiz bir sürü tahlil verdiler.Bi de yarım saat o ağrıyla beklettiler beni.Biz hatırlatmadığımız sürece hiçbir şey yapmıyorlardı katiyen,neyse !
         Bir kaç tane taşım varmış sıkışmış vs.Serum biraz dindirdi ağrımı.Dönüşte yanlış yerde bir saat boyunca dolmuş bekledik.Hatta beklerken amele yanığı olmayalım diye tshirtlerimizn kollarını falan kıvırdık hahahaha :D
          Otele döndüm ağrım bi kaç saat daha devam etti ve sonunda düşürdüm Allah'ın cezası taşı! Az kalsın AIESEC İstanbul bir TLP'sini kaybediyordu fdsfdgasf (LOL) Bu arada taş düşürdüğümü öğrenen otel görevlileri saat başı bana şişe şişe su getirdi yaa yeriiim.Teşekkürler Eser Diamond :D
           Onun dışında kongre gayet güzeldi.Çok fazla şey öğrendim diyebilirim.Closing planery çok koydu yaa.Bir çok dost ediniyorsun ve bir çoğuyla belki bir daha görüşemeyeceksin.Neyse ki facebooktan ekleştik :)
           Bu kongre cidden çok farklıydı.Arkadaş grubumuz olarak birbirimize çok bağlandık ve ayrılmak cidden zorumuza gitti :( 1-1.5 ay kadar görüşemiycez :(
            Kongrenin ve İstanbul seyahatimizin geri kalanı boyunca başımıza daha ne gelebilir dedikçe belayı çektik.Kongre bitti.Beşiktaş'a eve döndük.Akşam bi dışarı çıkalım dedik.Beşiktaş'tayken Taksim'e yurt dışından gelen delegeleri son kez ziyaret etmeye gittik.Aralarından birisi esnafla kavgaya girdi onunla uğraştık afsdafs erkenden yatarız dediğimiz gün sabah 6'da yattık.
             Ertesi gün 8de kalktım Kadıköy'e Moda'ya falan gittim.Akşama toparlandık.Gitmeden son kez Cevahir'de buluşalım dedik.Beşiktaş'tan taksiye bindik.Hatta bagajı yerleştirirken dedik ki ''abi ne macera yaşadık ya,daha başımıza ne gelebilir acaba''Taksiye bi bindik taksici abinin kafa güzel çıktı afsdafdsad yanında birasıyla tuzlu fıstığı var hahaha! Dua ede ede bitirdik valla o yolu.Geldik Cevahir'e.Bizimkileri beklerken bi kavga da orda oldu dibimizde.Artık Selinle birbirimizden korkar olduk ahahhaha.
             Uçağı kaçırma tehlikesi de atlattıktan sonra :D neyse ki Mersin'e varabildik.Sonra gece bizim mahallede kavga çıkınca anladım ki sorun bende sdafsafsf
             Öyle veya böyle gerçekten çok güzel bir tatil geçirdim.Ne kadar iyi dostlar edindiğimi fark ettim.Abi cidden çok özliycem yaaa!
              Kongreye dair fotoğrafları merak ediyorsanız Instagram hesabıma bakabilirsiniz :D
              Başka saçma maceralarımda görüşmek üzere hoşçakalın ve bu deli kıza dua etmeyi unutmayın :D

Then Let's The Treatment get started ! LOL

Not:Twitter, Instagram, Snapchat, Pinteres :@mihrign

Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!