MERHABA ''YAZ'' :)




4 Temmuz 2016 Pazartesi



                      Selamlar,
          Geçenlerde yazdığım depresif yazı için hepinizden özür dileyeyim önce.Ama az çok tanıdınız artık beni.Arada böyle gel gitlerim oluyor işte napalım :)
          Şu ana gelecek olursak.İyiyim. Bir şeylerle hızlıca baş etmeyi öğrendim ve işin açığı bu hoşuma gitmeye başladım.
          Son zamanlardaki  gelişmelerden bahsedeyim.Tuhaf ve ilginç bir şekilde Aiesec'te lider oldum.Neden mi bu kadar şaşırdım? Çünkü hiç beklemiyordum  :D
          Ama çok sevindim tabiki.Çünkü en sevdiğim işi yapacağım.Yazacağım :) Content Marketing Manager oldum :D Artık bana Content Mihri diyebilirsiniz ahahahah
         Yarın sabah yola çıkıyoruz.Allahım sonunda tatiiillll!!!! Bütün senenin yorgunluğunu atacağım.Gerçi laptopum yanımda olacak çalışmaya devam edeceğim.Ama biliyorsunuz ki işim benim hobim.Beni yormuyor yani :)
         Yüzerim,güneşlenirim eyvallah da en çok istediğim şey denizi izleyerek boş boş oturmak.Boş demeyeyim ama belki bir şeyler düşünürüm.Yaşadıklarımı düşünebilirim.Başıma gelen iyi ve kötü şeyleri.Biraz kendi kendime gülerim,belki biraz ağlarım.Ama bana iyi geleceğinden eminim.
          Tatil için Anamur'da olacağız bir hafta kadar.Sonrasında ise bizimkilerin bir Antalya planı var ama o tam da belli değil.Gitsek bana baya iyi gelir.Ben turistik bir gezi planlıyorum çünkü Antalya'da.Bir de dostlar hava değişimine ihtiyacım var cidden bunalttılar beni.Şu an yazamıyorum ama ilerde illaki öğrenirsiniz :D Yine burnumu boka sokmayı başardım alkışlar bana gelsinnn :D
          Şu an Mersin'deyim.Yayladan döndüm.Gündüz baya sıcaktı ama şu an bir tık daha serin.Baya sinirli ve gergindim.Atmak için dans ettim baya. Zara Larsson-Lush Life => Dans etmek için önerilir. :D çok enerjik bir şarkı !
          En çok merak ettiğiniz konuya geliyorum sakin olun! :D Aşk hayatımda bir şey yok.Hani harbiden yok.Kısmet kapalılığı son gaz devam ediyor.Hatta olmak istediğim yerden tam ters istikamete hareket ediyormuş gibi falan hissediyorum.Yani cidden çıkayım derken batıyorum.Hayırlısı olsun ne diyeyim.Şu mübarek Ramazan günü sana güvendik Allah'ım :D
           Artık tatil ile ilgili detayları vs yazarım oradayken.Fırsat bulursam daha sık post yayınlamayı düşünyorum.Takipte kalın :)
           Hepinizi seviyorum.Hoşçakalın...
          
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI