SONSUZ ''YAZ'' :)




12 Temmuz 2016 Salı




                            Selamlar,
         Sonsuz Yaz'ım devam ediyor.Size söyledim mi  bilmiyorum ama bu yaz benim için oldukça hareketli geçtiğinden ''Endless Summer'' demeye karar verdim.
         Bildiğiniz gibi geçen hafta tatildeydim.Oldukça iyi geçti.Baya kafa dağıttım diyebilirim.Terslikler olmadı değil tabi ki ama alıştık bir şeylerin ters gitmesine.
         Tatilden sonra kendimce bir kaç karar aldım.Bilinçaltı temizliği,olumlamalara vs.Neyse bunları detaylı konuşuruz sonra.
         Bu arada artık ''Pinterest'' teyim. Kullanıcı adım tabi ki ''mihrign'' :D Sevdiğim tatlış,minnoş,ponçik fotoğrafları artık  orada pinlemeyi düşünüyorum :)
        Neler yaptığımı konuştuk.Şimdi sıra neler yapacağımda :D Öncelikle bugün birtanecik Selinim'in doğum günü.İyi ki varsın be !! <3
        Selin'le birlikte Anatolia'ya katılmak için 21'inde İstanbul'a gidiyoruz.(Anatolia,uluslararası bi kongre,detayları gidince yazacağım.) İstanbul'u çok özledim o nedenle bu  bir haftalık değişiklik bana iyi gelecek.
        Tatilden bir kaç fotoğraf paylaşıyor olacağım aşağıda.Son olarak aşk hayatıma gelince ''hala yok'' :D
        Kendinize çok iyi bakın ve bu deli kıza dua etmeyi unutmayın.Hoşçakalınnn!!!

Not: Instagram,Snapchat,Pinteres,Twitter: @mihrign














         
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI