LUSH LIFE




20 Temmuz 2016 Çarşamba






                       Selamlar,
          Yeni mottom ''Lush Life'' Şarkıyı da sevdim olayı da.Evrene daha güzel bir hayat için mesaj gönderelim fadsad :D Bakalım neler yaptım?!!! Neler yapacağım?!!!
          Ben yine tatile gidiyorum!!! Aslında tam olarak tatil sayılmaz ama bana tatil gibi gelecek.Uluslararası bir kongreye katılmak üzere (daha önce bahsetmiştim ; Anatolia) İstanbul'a gidiyorum.Ama sevdiklerimle geçireceğim 5 gün.Bir de yeni insanlarla tanışacak olmak vs. bana baya iyi gelecek diye düşünüyorum.
        Bu aralar baya iyi hissediyorum kendimi ya.Bu arada ülkede o kadar olay vs diye germeyin beni çünkü beni takip edenler iyi bilir ki blogum her zaman apolitik olmuştur ve hep öyle olacak.
        Ha evet kendimi iyi hissediyorum demiştim.Baya iyiyim cidden.Nedeni yok :D ama bir şeyleri toparlamayı ve yoluna sokmayı başaracağım sanırım.Evrene iyi enerji gönderelim gençler.
        Bu sene için bir kaç hedef koydum kendime.En önemlisi iş bulmak :D Sonra tekrar üniversite sınavına hazırlanmak.Durun telaş yapmayın okulu bırakmıyorum :D tekrar bi şansımı deneyeceğim sadece.Sonra artık bu yıl hayatımın aşkını bulayım diyorum ya :D (bulamadı)
        Aşk ve ilişkiler konusunda bilinçaltımı yeniliyorum.Yani artık bu sene bir şeyler düzgün gitsin.Bir yeni yıla daha yalnız girmeyi kalbim kaldırmaz.Gerçi geçen yıl yalnız değildim de ne oldu?!Yalnız olsam daha iyiydi valla.Bildiğin yurtta tek başıma oturdum millet gitti arkadaşlarıyla eğlendi.Neyse o  konuya hiç girmiyim,çıkamayız :D
        Artık bir kucak papatyayı ve bir kutu ponçik çikolatayı hak edecek kadar acı çektiğimi düşünüyorum ama bakalım hayat daha ne gösterecek bana.Şu sıralar twitter da falan bi geyik dolaşıyor ya.Daha kötü ne olabilir demeye korkuyorum falan diye.Yeminle o moddayım şu an.Ağzımı açmaya korkuyorum :D
       Geçen Ece'yle buluştuk.Uzun zamandır çözemediğimiz bi olay vardı.Onu çözdük :D Bunu da ilerde anlatıcam.Yaa çok şey birikti farkındayım ama üzerinden zaman geçmesi gerekiyo :D Ama cidden çok güleceksiniz buna :D :D
      Neyse uzatmayayım.Anatolia hakında oradayken bir şeyler yazarım size.Kendinize iyi bakın.Hoşçakalıııın!!! :)

      Son olarak bu deli kız neler yapıyor daha yakından takip etmek isterseniz;
Twitter, Instagram, Snapchat, Pinterest : @mihrign


       

       

     

 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI