SEN SEVİLDİĞİN İÇİN GÜZELSİN BU KADAR




24 Nisan 2016 Pazar




                        Ne güzel yazmış Ümit Yaşar;

               ''Sen sevildiğin için güzelsin bu kadar, ben sevilmediğimden böyle çirkinim''

                                  (En sevdiğim şairdir bu arada.Sanki bana yazmış bütün şiirlerini.)
                                  
                      Söze nasıl girsem bilmiyorum ama bunları yazmam gerekiyor.Biliyorsunuz aşk konusunda çok talihsizim.Karma mıdır nedir,sürekli aynı şeyleri yaşayıp duruyorum.Etrafımdaki minnoş çiftlere bakıyorum da, ben o treni kaçırdım bence ya.Ya lisede bulup devam ettirecektim ya da şansım yaver gidecekti de senenin başında bulacaktım birini,neyse :D
                      Her ayrılık zor benim için bilirsiniz.Hepsini atlatırken zorlanırım.Önce bi Mersin'e gider gelirim.Sonrasında sürekli ağlama evresi.Sonrasında güldüğüm bi esnada aniden dalıp dalıp gitmeler.En sonuncu da iyileşip yeniden hayata pozitif bakma evresi.Ama bu kez son evreye geçemedim.Üst üste bu kadar kalp kırıklığı yordu galiba beni.Hala mutsuzum ve bu sefer gerçekten inancımı kaybettim.Artık olmayacağını biliyorum.Artık ne ben birini severim ne de birisi beni sever.
                     Arkadaşlarım hep yanımda oldular sağ olsunlar.Onlar olmasa daha kötü olurdum.Ama yine de beni kimse anlamıyormuş gibi geliyor.Sonuçta kimse yaşamadı  benim yaşadıklarımı.Herkes bir şekilde hayatının bir evresinde sevildi.
                     Yani standart bir ilişkiden bahsediyorum.Normal,sıradan bir ilişki.Birçok kişi bunu bir şekilde yaşadı.Siz sevildiniz,sevdiğinizle gezdiniz,elini tuttunuz,hediyeler aldınız,özel günler kutladınız vs. Şimdi bana ''mutlu olmak için başkasına ihtiyacın yok'' demeyin.Evet yok.Tek başıma da mutluyum,eğleniyorum, geziyorum.Benim kimseye ihtiyacım yok zaten.
                    Ama istiyorum.Tek başıma yürümek istemiyorum.Tek başıma yemek yemek de.Birileri beni düşünsün istiyorum.Yolda yürürken ayağım takıldığında tutsun,ilacımı içmeyi unuttuğumda hatırlatsın,sınavdan 20 aldığımda yüzümü güldürsün istiyorum.Evet ihtiyacım yok ama istiyorum.(Daha doğrusu istiyordum)
                    Dediğim gibi ben o treni kaçırdım galiba çoktan.Yaşın kaç falan demeyin yaşla alakası yok,şansla alakası var.Benim şansım yok,artık üzülesim de yok.Risk almaktan da korkuyorum.Annem bırak birileri senin peşinden koşsun diyo hahaah :D Annecim kim koşar benim peşimden yaa,millet bana bir ay tahammül edemiyo :D
                    Sonuç olarak kalbiniz kırılmış olabilir,ilişkiniz bitmiş olabilir ama unutmayın bir şekilde sevildiniz.Hayata nankörlük etmeyin nolur!
                   Geçmişe dönmeyin ve kalbinizi kıranları affedin.
                                                                                   
                                                                                                            Sevgiler...
                      
Benim de bir insan tarafım vardı,
Bakma böyle kötü olduğuma. 
Benim de dileklerim vardı,
Benim de bir beklediğim vardı yaşamaktan, 
Yeter artık vurma yüzüme çirkinliğimi!
Her gün bir kadın ağlar benim yüzümde,
Büyük dertler için benim ellerim, 

Anlamıyor musun? 
Sen sevildiğin için güzelsin bu kadar, 
Ben sevilmediğimden böyle çirkinim.
                                                                     Ümit Yaşar OĞUZCAN
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI