MAYIS BİTERKEN ( HADİ AŞIK OLALIM )




22 Mayıs 2016 Pazar


                                  Selamlar,
            İsyan bayrağını çekeli neredeyse 2 ay oluyor dostlarım.Beni yakından tanıyanların ve uzun zamandır takip edenlerin önceki yazılarımı okuduğunda ''ah Mihri ah biz bunları önceden çok duyduk'' diyip gülümsediklerini tahmin edebiliyorum.
            Aslında hala canım acımıyor değil.Korkuyorum da hala ama bu durum hoşuma gitmiyor.Eskisi gibi olmak istiyorum.Aşka inanmak istiyorum.Birinin peşine takılıp sürüklenmek istiyorum.Mesajlaşırken suratımda oluşan o aptal gülümsemeyi özledim.Zıplayarak arkadaşlarımın yanına gelip ''Bu sefer başka'' demeyi özledim. :D
           Ben de bu kez kendimi zorlamaya karar verdim.Daha dikkatli reaksiyon adımları atarak ilerleyeceğim.Daha sakin olacağım,daha dikkatli,daha sabırlı ama doğru şekilde ilerleyecek bu kez her şey.
           Ya amaan açık konuşacağım ben tekrar birini sevmek istiyorum.Önceki hayatıma giren hatalar gibi değil adam akıllı sevmek istiyorum bu kez.Geçmişe dönüp baktığımda gerçekten pişmanlıktan başka hiçbir şey görmüyorum.
           Bu kez bittiğinde pişmanlık duymayayım istiyorum.Ben onu hiç tanıyamamışım,ona nasıl inanmışım demeyeyim.Neyse anlatamadım ama anladınız siz beni :D
           Şu an bilgisayarın başında ''eyvah yine kırılıp,üzülecek bu kız demeyin''.Merak etmeyin,eski Mihri değilim,kendimi asla üzmeyeceğim hiçbir şey için.İllaki kırılacağım ama olacak o kadar.Risk almadan doğrusunu hiçbir zaman bulamayacağımı da biliyorum çünkü.
           Bugün 22 Mayıs.Bir hafta sonra sürem doluyor ve yazla birlikte ben de kalbimin kapılarını açıyorum artık.Daha pozitif,daha iyi bir BEN olarak...
           Benim için dua etmeyi ve gülümsemeyi unutmayın :) 
                                      Hoşçakalın
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI