YAPMAYIN BEYLER!




2 Nisan 2016 Cumartesi



                             Yapmayın Beyler!
                    Öncelikle,hayal kurdurmayın bizlere.Size belli etmesek de hayal kırıklıklarımız çok bizim.Sürekli gülüyorsak acımızı saklamak istediğimizdendir.

                    Ağzımızdan cımbızla ''seni seviyorum''u almaya çalışmayın.İzin verin öncelikle kendi isteğimizle ''sana güveniyorum'' diyelim.
                    En ufak şeylerde beni sevmiyor musun bana güvenmiyor musun demeyin,dedim ya kırıklarımız var bizim,korkuyoruz işte anlayın bizi.Üstümüze gelmek yerine anlayışlı olun.
                    Eğer bir gün bırakacaksanız tutmayın ellerimizi.Avuçlarınızın içine alıp bakmayın gözlerimize.Sözler vermeyin,tutmayacaksanız.
                    Planlar yapıp heyecanlandırmayın bizi.Oraya gideriz,burayı görürüz vs. demeyin.Gelecek planları yapmayın bizimleyken.
                    İddialı laflar etmeyin.Ben seni asla kırmayacağım demeyin çünkü kıracaksınız.Asla bırakmayacağım demeyin çünkü bırakacaksınız.
                    Yıkıntılarını onaracağım demeyin.Yıkıntılarımızı onarmanızı istemiyoruz.Yenilerini eklemeyin yeter.
                     Beyler biz zaten paramparçayız.Üzecekseniz hayatımıza girmeyin,girecekseniz üzmeyin!
                                Yapmayın Beyler!
                 
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI