BEN BURALARDA YOKKEN




6 Nisan 2016 Çarşamba


                                         Selamlar,
          Havaların düzelmesiyle yine ilham gelmeye başladı bana.Son zamanlarda başıma gelenlerden kısaca bahsedeyim.Son iki yazımı okuduysanız ,ki birisini sonradan kaldırdım,her zamanki gibi aşk hayatımda fiyaskoya uğradığımı anlamışsınızdır.
          Aklınızdan neler geçtiğini tahmin edebiliyorum.Ya bu kızın başına neden böyle şeyler geliyo,ya bu  kızda hiç mi şans yok vs vs...Evet okuyucu bende şans yok.Nerde tuhaf,yaralı,darbe almış varsa beni buluyor.O kadar şey yaşadım çoğuna şahitsiniz ama ben hayatımda bu kadar salak yerine konmadım.Bence bu hayattaki en kötü şey karşıdakinin yalan söylediğini fark etmek.Kulağa ödül gibi geliyor ama bu bi lanet bence.6. hissim o kadar kuvvetli ki aklıma gelen başıma gelri yani.Her şeyin farkındasın ama hiçbir şey yapamıyosun,görmezden gelme konusunda üstüme yok okuyucu :D
          Aslında pek görmezden gelme de değildi bu.Sadece belki bir şeyler değişir mi acaba diye bekledim. (değişmedi :D )Her neyse ben neleri atlattım bunu mu atlatamıycam okuyucu.
          En yakın arkadaşlarımdan biri olan Oktay'a verdiğim  bi sözüm vardı.Eğer bu kez de bi ilişkiyi yürütmeyi başaramazsam Haziran'a kadar mola verecektim Aşk meşk olayalarına.O nedenle kendime 2 ay kadar bi kafa tatili verdim.Zaten şu an kimseyi istemiyorum cidden.Sürekli kalbimin kırılmasından sıkıldım.Bundan sonra ciddi ilişki meselelerine paydos edip sadece yanında mutlu olduğum insanlarla takılmak istiyorum.
          Bunların dışında vizeler başladı.Ya neden havanın mükemmel olduğu şu günlerde vizelere çalışmak zorundayız.Gerçi benim için sınavlar pazartesi başladı ve bitti çünkü en zor sınavım o gündü.Ay bugün başıma ne geldi.İngilizce sınavına 15 dk geç kaldım ( bu arada sadece ortalama yükseltmek için alıyorum bu dersi) ve gözetmen hoca beni sınava almadı.O kadar sinirlendim ki.Gittim ders hocamı bekledim kaç dakka, bu arada sınav bitmek üzere.Hocamı buldum ve beni sınava almadıklarını söyledim.Beni sınava almayan hocaya çok kızdı ve beni başka bi sınıfta sınava soktu.
          Vize haftası olduğu için okul da nasıl kalabalık anlatamam.Ne kütüphanede ne de kafelerde yer bulmak imkansız.Artık yerler oturuyoruz.Zaten ben de dışarda çimlerin üstünde yazıyorum bu yazıyı.Çim dediğime de bakma yani iki tutam bi çimimiz var zaten :D
          Çok konuştum farkındayım toparlıycam şimdi.Aşk hayatım yine bok gibi ama umrumda değil.Çünkü artık aşık olmak ya da beyaz atlı prensimi bulmak gibi şeyler istemiyorum ve aşka da inanmıyorum artık.Sınavlar fena değil.Sağlığım da iyi gibi biraz grip oldum ama sorun değil.Arkadaşlarım ve dostlarım yanımda ve mutluyum.Şükürler olsun her şey yolunda.
          Bu arada haftaya da sempozyumum var ve sonrasında Bursa'ya gidiyorum.Detayları ilerleyen yazılarda okuyabilirsiniz.Bi de AIESEC'e katıldım,onunla ilgili de bir şeyler yazmayı planlıyorum.
           Kendinize iyi bakın!Hoşçakalııınn!!!

 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI