YENİ SEYAHAT HAZIRLIKLARI VE YURT DIŞINDA STAJ




11 Haziran 2017 Pazar

    

                             Büyükada,İstanbul/Turkey

               Selamlar,
          Ummarımm iyisinizdir!Ben çok iyiyimm!
          En son nerelerdeydim onu konuştuk.Tabii baya zaman geçti üzerinden.Şöyle ki o yazıyı yazdığım dönem yine bir seyahat planlıyorduk.Bulgaristan'a.Ancak ben yurt dışına çıkış belgemi unuttuğum için gidemedik.Onun yerine Trakya+Çanakkale gezisi yaptık ve akabinde Denizli.Onları da anlatacağım sizlereee :)
          Son haberlere geçersek.Biliyorsunuz eski bir AIESEC'erım.1 yıl bu kuruma emek verdikten sonra artık ben de bir staja gideyim dedim.Geçtiğimiz Ekim ayında Marketing Manager iken gördüğüm ve keşke gidebilsem dediğim bir staj fırsatını tekrar gördüm.Yiğit de bu yaz tekrar bir staj istiyordu yurt dışında.Birlikte başvurduk.Staj Ukrayna'da ve temel olarak herhangi bir alanda girişimci olmak isteyenleri yönlendirmek ve eğitmek amaçlı.
          Bir kaç hafta önce mülakatlar oldu.Önce Yiğido'yu aradılar.Adam tecrübeli tabii çatır çatır konuştu ve şaak! diye kabul edildi.Ardından beni aradılar Allah heyecandan üç saat (abartıyorum tabi ki :D ) konuştum da konuştum.Demesinler mi motivasyon mektubu yollaman lazım diye.Aha dedim gitti,kabul etmeyecekler.Yiğit'e falan sataşıyorum ''bu nee bee seni hemen kabul ettiler bana böyle dediler,biz sizi ararız muhabbeti buu'' falan diye.Neyse Yiğido beni sakinleştirdi ve mektubumu yazıp yolladım.Bir kaç saat sonra accepted yani kabul mailim geldi.
          Temmuz ortası gibi Kiev'de olacağım ama öncesinde durur muyuz?Hemen yaptık bi planlar :)
          Şöyle düşündük.Stajdan bir hafta 10 gün önce falan çıkalım.Trenle Bulgaristan (Kafama koydum gidecem :D) oradan Romanya,Moldova ve Ukrayna.Hem bir kaç yer görmüş oluruz diye.
          Seyahat çantamı nasıl hazırlayacağım konusunda en ufak bir fikrim yok.Kısa süreli bi seyahat olsa okey de kalmalı olunca biraz kafam karışık.Decathlon'dan büyük kamp çantası falan aldım 50L.Çok bir şey götürmeyi düşünmüyorum ama bana güven de olmaz :D Neyse seyahat çantamı nasıl hazırladığımı da yazarım zaten buraya.
          Şimdilik planlarda bir değişiklik olmazsa böyle planladık bakalım.Bir sonraki yazılar Trakya-Çanakkale-Denizli ve Seyahat Çantam'la ilgili olacak.
         Hoşçakalıııın :D 



                               @mihrign
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI