UÇUŞ UÇUŞ BİR YAZ!




22 Haziran 2017 Perşembe


                      Selamlar,
          Uzun zamandır modaya dair yazamıyordum.Ama bilirsiniz ki modaya karşı asla sonu gelmeyecek bir sevdam var.Acaba ne tarz bir içerik oluştursam diye düşünürken şu sıralara dikkatimi çeken yeni sezonun trendi uçuş uçuş elbiselerden bahsetmeye karar verdim.
          Sıcak ve renkli yaz günlerinde hem serinlemek hem de ışıldamak için bence kurtarıcı parçalar:  Elbiseler! Ben özellikle tül (ki bu sene oldukça moda olacak demedi demeyin,at fava bekle :D ),şile bezi ve viskon olanlara bayılıyorum.
          Sizin için beğendiğim bir kaç parçayı seçtim umarım siz de beğenirsiniz. :)



                                             Stradivarius



                                                                                                     H&M

                                                                                                       Zara

          Bu yaz dolaplarımızı süsleyecekleri şüphesiz.Modaya dair daha fazla yazıda görüşmek üzere :)

               Hoşçakalıııın!!!
Instagram : @mihrign
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI