NERELERDEYDİM?




14 Nisan 2017 Cuma

                  Selamlar
     Uzun zamandır yoktum.Üzgünüm.Sevgili yaptı bizi unuttu demeyin.Aslında çok yazı yazdım ama yayınlamadım nedense.Öyleyse son bi kaç ayın özetini geçeyim,barışalımm.
     Sömestrda Avrupa'daydım.Eğer beni takip ediyorsanız AvrupAşk adlı seyahatimi biliyorsunuzdur.Aşağıda bi kaç fotoğraf paylaşıyorum.


    
      Berlin çok güzeldi ancak pahalıydı.Malum Euro bölgesi.Ancak dışarda çok yemek yemezseniz ve alışveriş yapmazsanız sorun yok.Zaten Almanların abur cuburları o kadar güzeldi ki yemek yemeye ihtiyaç duymuyorsunuz.Her akşam soluğu markette alıp farklı şeyler deniyorduk.Sürekli yolda sokakta elimizde süt şişeleri falan jhgfjhdgf Ama kesinlikle görülmeye değer.Parlemento binasına girdik yani daha ne olsun ki!!!





      Hayatımda gördüğüm en güzel yer net Prag!! Gerçi biraz soğuktu ama :D (üstteki fotoğraftan da anlayacağınız üzere) Ki daha soğuğu da varmış,söyleyeceğim.
      Prag gayet ucuzdu.Hem her yeri gezdik hem de her şeyi yedik.Dünyanın en güzel birasını ve vodkasını Pragta içtim.Ve accaaayiiip ucuzdu.İnsan üzülüyor jfhdjhgdf Buram buram tarih kokuyordu.Boşuna ,Avrupa'nın kalbi değil!






     Evet daha soğuğu varmış.Budapeşte!! Bakın 21 yaşındayım böyle soğuk görmedim.Hoş Mersin'de büyüdüm soğuk görmedim kii!Budapeşte güzel ama pahalı.Parası daha değersiz gibi görünüyo ama her şey çok para.Ayrıca hepsi turist düşmanı.Non-EU Citizen ayrımını yapan tek yer burasıydı ve doğru düzgün hiçbir yer gezemedik.Neyse...

     
          Sonrasında bi Mersin yaptım derken okul başladı.Sınavları atlattım.Oldukça iyiydi çok şükür.Sınavlardan bulanıp bir de Büyükada yaptık iyi geldi.
     Aslında biz Bulgaristan planı yapmıştık ancak ben son dakkada yurt dışına çıkış belgemi unuttuğumu farkedince gidemedik.Yeşil pasaportlu olmak zor bu devirde fjdgsjdg Ama yeni planlar yolda,merak etmeyin.
     İş güç meselelerine gelince.Bir web sitesi için çeviri yapıyorum.Yoğun ama güzel.Şu sıralar kendi kariyerimi planlamaya çalışıyorum.Umarım iyi şeyler yapabilirim.

          Gelelim gönlümün Yazılım Mühendisi'ne.Allah'a binlerce şükürler olsun!Her şey o kadar güzel gidiyor ki.Yaşadığım her şeye şahit oldunuz.Çektiğim bütün acılara.İşte hepsi O'nun içinmiş.Yine olsa yine yaşarım hatta daha fazlasını yaşarım.Çünkü O değer.
          Bütün yazılarımı okuduğunu biliyorum.Bir numaralı takipçim!!SENİ HER ŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM.İYİ Kİ VARSIN!! (ben de iyi ki var mıyım Aşkım :D hgjsdfhgs)



       Dünya'da görmediğimiz yer kalana kadar durmak yok!!!

      Şimdilik bu kadar dostlarım.Şayet isterseniz gezdiğim yerleri detaylıca anlatan bir kaç yazı da yazabilirim.Son olarak tabi ki:


Instagram: @mihrign
Snapchat: @mihrign
Pinterest: @mihrign

    SİZLERİ SEVİYORUUUM! HOŞÇAKALIN :)
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI