''FALL'' IN LOVE




1 Kasım 2016 Salı


                              Selamlar,
          Her sonbaharda kullandığım kelime oyunum ve ben karşınızdayız.Amaan bee Mihri kış geldi diyebilirsiniz.Ancak benim Mersinli genlerim Kasım'dan önce sonbaharın gelişini kabullenemiyor.Tıpkı Ocak'tan önce kışın gelişini kabullenemediği gibi :)
          Neredeyse tüm Dünya'nın olduğu gibi benim de bu ayki konseptim ''AŞK'' Buradan 'Kasımda Aşk Başkadır' geyiğine bağlamayacağım okuyucu merak etme.Ama her sonbaharda üşüdükçe bir eksiklik hissederdim etrafımda.Bu eksiklik hissi çok fazla da hata yaptırmıştır bana.Ama bu sonbahar öyle değil.Bildiğiniz üzere hayatımdaki tek doğru seçimi yapmış bulunmaktayım.Artık mutluyum :)
          İlk defa aşktan yana şanslıyım ve her şey mükemmel gidiyor (maşallah diyin lütfen).
          Şu sıralar kariyer hedefim ve aynı zamanda hayattaki hedeflerimle ilgili kendimi sorguluyorum.Gerçekten ne istiyorum,olmak istediğim yerde miyim vs gibi sorular kafamı kurcalıyor.Ama merak etmeyin kafamda sadece sorular yok,cevaplar da mevcut.İlerleyen zamanlarda okul hayatım ve kariyerimle ilgili güzel haberler duyabilirsiniz.
          Genel olarak her şey yolunda.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA size söylemeyi unuttum aşkımın telaşından :D Ayy taşındım ben yaa!!! Artık o Allah'ın unuttuğu yerdeki Tepekent'ten kurtuldum şükür.Beylikdüzü'ne taşındım.Tek başıma kalıyorum.Minnoş bir stüdyo dairem var,kahve içmeye beklerim :)
          Uzun yıllar süren belirsizlikler ve zorluklardan sonra her şeyi yoluna koymayı başardım.Kim olduğumu,ne istediğimi anladım.Kendimden beklemediğim girişimlerde bulunuyorum,birçok şeye cesaret edebiliyorum.Zamanımı yönetmeyi ve işlerle ilgili konularla mücadele etmeyi öğreniyorum.En önemlisi imkansız gözüyle baktığım her şey bir bir gerçekleşiyor(örn:taşınmam).Bütün bunlar AŞIK OLduktan sonra olmaya başladı.Ben ise yine uzun zaman çabalamama rağmen biliyorsunuz ki nisan ayından beri aşk için aşık olmak için hiçbir şey yapmadım.Sadece anı yaşadım ve kalbimi iyi tutmaya çalıştım.
          Hayatı akışına bırakın ve kalbiniz her zaman iyi olsun.Doğru insan bir gün gelip sizi bulacak ve hayatınız düzene sokacak :)
          Güzellikler ve mutluluk hep sizlerle olsun.Bu deli kıza dua etmeyi unutmayın çünkü ben sizin için edeceğim.
          Hoşçakalın!

FollowMe: @mihrign
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI