KEEP CALM AND LOVE A SOFTWARE ENGINEER




20 Ekim 2016 Perşembe




                                 Selamlar,
          Uzun zamandır nerelerdeydi bu deli kız diyebilirsiniz.Haklısınız! Ama sıkı durun okuyucu zira uzuuuun uzuuun aralardan sonra mükemmel bir haberle geldim sizleree! AŞIK OLDUMMM!!!
          Sakın yine mi demeyin vallahi ağzınıza tuvalet terliğiyle vururum.Çünkü bu kez doğru insanı buldum ben.Burdan haykırmam ne kadar doğru bilmiyorum ama cidden buldum.Ama bunu çok dillendirmeme gerek yok çünkü siz bunu zamanla göreceksiniz zaten :)
          Nasıl olduğunu soruyorsunuz biliyorum.Nasıl tanıştık ve her şey nasıl başladı bunu size bir sonraki yazımda minnoş bir şekilde anlatmayı planlıyorum :) Şu an tek yapmak istediğim ne kadar mutlu olduğumu sizlerle paylaşmak.Her şeyime şahit oldunuz.Genelde mutsuz ve depresif tanıdınız beni.Bu nedenle hayatımın en mutlu ve mükemmel olayını da sizinle paylaşmazsam olmazdı.
          Son olarak bu yazının asıl baş rolüne ki ben onan esas oğlan diyorum :D söylemek istediğim bir kaç şey var:
           Biliyorum ki tüm yazılarımı okuyor ve takip ediyorsun.Bloguma en az benim kadar değer verdiğini de biliyorum.Çünkü benim için değerli olan her şey senin için de değerli ve senin için değerli olan her şey benim için de değerli.Ben bu yazıyı yazabilmek için yıllarca bekledim delikanlı.Sonunda bunları yazabilmek ve doğru insanı bulduğumu herkese haykırabilmek inan bana dünyanın en güzel şeyi.Bana bunu yaşattığın için ve içinde yaşadığım karanlıklardan beni çekip çıkardığın için teşekkür ederim.
          Bunu defalarca söylediğimi biliyorum ama beni ne tür bir felaketin eşiğinden kurtardığını bilemezsin.Sen, artık olmaz dediğim yerde çıktın karşıma.Sen benim ''Mucizem''sin.Elim ayağımsın,desteğimsin,dostumsun,arkadaşımsın,sırdaşımsın.
           Güven'in ve Sevgi'nin anlamlarının aslında sözlükte yazdığı gibi olmadığını öğrendim sayende.Hayatta her zaman 2. bir şansımın olabileceğini öğrendim.En önemlisi mucizelere inandım sayende!
          Sana söylemek ve yazmak istediğim çok şey var.Neyse ki bol bol zamanımız ve kocaman bir blogumuz var.Merak etme daha çok şey anlatacağım sana,konuştuklarıma bakma.Sen beni bir de yazarken gör :)
          Mihri'nin Dünyası'na hoşgeldin!
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI