ONUN DA MI SEVGİLİSİ VARMIŞ?! (kızlar versiyonu)




13 Ekim 2014 Pazartesi

                             Selamlar gönül dostlarım!Yazıya arabesk bir söz ile başlıyorum zira yazacağım konu fazlasıyla arabesk.
                   Bu aralar blogta ne yazsam acaba diye evin içinde gezinirken evrenin bana gönderdiği bir malzemeyi değerlendirmeye karar verdim.Onun da mı sevgilisi varmış?!:Bu söz bazen ağzımızdan şaşkınlıkla çıkan bir soru cümlesi,bazen acı bir nida...

                Geçenlerde yine hiç ummadığım eski bir arkadaşımın sevgilisi olduğunu öğrendim.Şimdi siz bana küçük görüyosun filan diyebilirsiniz.Asla öyle bir şey söz konusu  değil.Ama hani bazı kızlar vardır,yürüyüşünden duruşundan anlarsınız potansiyelini.Bazı kızlar da vardır ki asosyallikten ölmüş.Ama potansiyel güzel kızlarımızın sevgilisi yokken bu asosyal kızlarımızın birini atıp ötekini kaptıklarını görürsünüz.İşte ben kendine bakan ve potansiyel güzel olan kızlarımız adına diğer kızlara çemkirmek üzere bu yazıyı yazıyorum.
                 Arkadaş git araştır,güzelce giyin,saatlerce kozmetik mağazalarında zaman harcayarak en iyi cilt bakım ürünlerini al (ki biz kızlar bunu en çok kendimizi sevdiğimiz için yaparız altını çizmekte fayda var!!!!) ama gel gör ki deodorantan haberi olmayan bi kezban kapsın adamı.Her neyse demem o ki bu aşk ve ilişkiler olayının güzellikle,kendine bakmakla bi alakası yok.Yani şu internette yazan erkekleri nasıl etkilerim makalelerindeki her şeyi unutun.(biliyorum hepiniz okuyorsunuz şimdi yemeyin beni :D )
                Burdan konuyu hemen şuraya bağlıyorum ben bu erkeklerin ne istediğini,neyi beğenip neyi beğenmediğini çözemedim a dostlar.Herhalde deveye diken felsefesi burada da geçerli.Orada burada sallıyorlar işte sarışın olsun,bacakları uzun olsun,yeşil gözlü olsun ama yanındaki kıza bi bakıyorsun gül gibi oğlanın:Dilberay :O
               Ben ne desem bilemedim yarenler,arka fonumda çalan ''Seal-stand by me'' etkisiyle biraz da duygusala bağlamış durumdayım.
              Artık aşkın sırrını da zamanla çözeceğiz.Umarım yaşım ilerledikçe bu nida ''o da mı evlenmiş'' e dönüşmez :D
               Yazının 2. kısmında burada değinmiş olduğum çıkmazın ''erkekler versiyonu''nu ele alacağım.Takipte kalınnn!!! Son olarak bu yazı için hazırlamış olduğum bir caps ile sizlere veda ediyorum.Napayım çok popülerdi dayanamadım :D Hoşçakalıınn!!!
                       

         
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI