KÜLLERİNDEN YENİDEN DOĞMAK




3 Ağustos 2014 Pazar

        Haklısınız.Bu sefer kusura bakmayın şöyle de böyle de diye girmeyeceğim konuya.Bakın kusura kardeşim hak ettim ben.Kendi dertlerimde boğuldum blogu unuttum.Neyse ki sağ salim bilgisayarımın başındayım.

         Çok zor geçti şu son birkaç ay.Hemen söyleyeyim evet bu sene de üniversiteye gitmedim.Böyle giderse hiç gitmiycem (inadım inat yani).Bildiğiniz gibi diş hekimi olma hevesim vardı.Hala da var.Aslında heves değil çünkü heves olsaydı bir senemi daha feda etmeyi göze alamazdım.Bu benim hedefim ve hedefime ulaşacağım.
         Yalnız tercih süreci sınav sürecinden daha zormuş ya.Şayet gitseydim kimya mühendisliği yazacaktım ve çok büyük ihtimalle Yıldız Teknik gelecekti.Ama bu karara varana kadar neler neler düşünüyorsunuz.Annemlerin baskısını devirip ; Özel üniversiteye gitmem ya bana ne yaaa!!! şeklindeki 5 yaş grupu tripler mi dersiniz.''Ben otomotiv mühendisi olacam orda hiç kız yokmuş yea'' muhabbetleri mi  dersiniz. (tam da benden bekleneceği gibi :D).En sonunda ;dondurup gelicem ben yea,derken hoop kararım değişiverdi.Kılavuzda her diş hekimliğini okuduğum zaman ağlamamın da etkisi büyük tabii bunda.Gitmiyorum kardeşim ben bu oyunu bozarım dedim.Şükürler olsun ailem de destekledi.Hiç de pişman değilim valla.
         Bu karardan sonra yemin ederim kilo almaya başladım ya.Kafam rahatladı.Mutluyum huzurluyum.Umarım benim için en iyisi olur.
       En çok mutlu  olduğum şeyse her şey bitti diyip bunalıma girip mala bağladığım sırada aldığım bu cesurca kararla hayata yeniden bağlanmış olmam.Hatta bakış açım değişti bile diyebilirim.Başlıktan da anladığınız gibi ben bu durumu anka kuşunun küllerinden yeniden doğmasına benzettim.Yeniden başlamak için bir fırsatım oldu ve çok mutluyum.
       Demem o  ki kararınızdan eminseniz,kendinize güveniyorsanız ve hedefiniz belliyse sakın vaz geçmeyin.Kayıp olarak düşündüğünüz şeyler aslında sizin için kazanç olabilir.
        Ne derler bilirsiniz ''Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır''.Umutsuzluğa kapılmayın ve hedefiniz için savaşın.Çünkü bu hayat sizin.
        Hepiniz hoşçakalın ve yeni sezon için bana dua edin :)
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI