''THE ERKEK ARKADAŞ'' (aksiyon ve gerilim dolu bir macera)




26 Mayıs 2014 Pazartesi
                                                                                  Selamlar,
     Blog yazmak için güzel bi gün değil mi?Çok şey birikti farkındayım.Ama dersler yoğun,bilirsiniz işte.Nereden başlasam bilemiyorum ama hazır üstünden bikaç ay geçmişken hayatımda yaptığım en büyük apttallığı anlatayım size.

     Şu yazmaktan çekindiğim boyfriend meselesini hatırlarsınız.Hanı bi yazı yazmıştım yok yeniden seviyorum yok yeniden güveniyorum diye.O yazıyı okuyan biri gelip benim boynumu kırmalıydı ve bu iş başlamadan bitmeliydi.Malesef olmadı.
       Her neyse ben her zamanki gibi mallığıma doymadım dostlar.Heralde küçükken beni üç kere havaya atıp iki kere tutmuşlar.Ben kendini olmadığı biri gibi göstermeye çalışan bir ego fabrikasından nasıl hoşlanmış olabilirim acaba?Ya tamam yakışıklıydı ama o da bir yere kadar yahu.Bu tarz düşüncelerle kimseye pek bahsetmesem de unutmuş  gibi yapsam da kendimi yedim durdum.Unutamamaktan kasıt aşktan sevgiden falan değil bu arada.Bi konuda kendime kızdıysam bu baya uzun sürer.
      Son zamanlarda kanımdaki FBI hücrelerinin hareketlenmesiyle bikaç araştırma yaptım.Gerçi amacım araştırmak değildi.Elime fırsat geçince öğrenmek istedim sadece,vallahi!!!
      Sonunda ortak bir arkadaşımla bi  kafede otururken aslında bana anlattığı bir çok şeyin yalan olduğunu öğrendim.Yalandı ve ya mutlaka bi kopukluk vardı.Bu arada kendisinden 2-2.5 aydır kimse haber alamadığı için yüzleşmek gibi bi şansımız da yok ki zaten istemem de!!!
         Bakın erkekler iyi dinleyin siz siz olun önceki kız arkadaşlarınızla yaşadıklarınız konusunda şimdikilere pek bir şey anlatmayın.En azından ilişkinin ilk günlerinde.Bu akıl topağı bana gelip gayet cool bi şekilde (keşke o anki oturuşunu,jest ve mimiklerini size gösterebilsem :D)''Yani mihri yalan söylemiycem biz önceki kız arkadaşımla çok birlikte olduk''dedi.
         Allah!Dağlara taşlara ulu ulu ağaçlara!Sorduk mu ..(hayır küfür etmiycem çünkü kendisiyle kötü olduğu kadar iyi zamanlar da geçirdik bana yakışmaz).Ee ne yapayım?Hadi söyleyin allah aşkına ne diyeyim ki ben bu adama?!!
         Sustum.Kafamda toparladım ve uygun bi dille ona asla böyle bir şeyin olamayacağını anlattım.Yaklaşık bir hafta sonra filan da ayrıldık.
          Yani anlayacağınız adam sırf (affınıza sığınarak) onunla yatmadım diye (herkesin bu konuda geniş olmasını bekleyemezsiniz.benim de kendime göre değerlerim var) ayrılmak istedi.Açıkça böyle söylemedi ama bi çocuk bile anlardı ne demek istediğini.O zamanlar mal gibi ağladım.Yine sevdiğimden değil.Hep kendime kızınca ağlarım ben.Sonra kabullendim,toparlandım.Ben böyleydim ve beni böyle sevecek birini istiyordum.
          Nasıl bi ayrılıksa her gece mesajlaşmaya devam ediyorduk.Sonunda adam tekrar barışmak istedi.Ama bunun mümkün olmayacağını biliyordu.Sınavdan sonra da bir daha görmedim zaten.
          Bu arada yaptığım araştırmalar sonucunda bu kız arkadaşla yatma konusunda da hafif kopukluklar olduğunu keşfettim ve kahkahalarla güldüm.Açıkçası bu benim içimi soğuttu.
          Bu gün yolda yürürken özel ders öğretmelerinden birini gördüm.Aynı zamanda eski okulumda benim biyoloji öğretmenimdi(yolun ortasında hocaaamm diye bağırınca korkudan havaya sıçradı kocaman adam ya hahahah).Ona sordum.Yurtdışına gidecekmiş sanırım.En iyisini yapar.Böylece bir daha karşılaşmayız.(gerçi aynı yayladayız ama neyse umarım gelmez).
            Bu  şekilde gerçekleri öğrenmeye ve kendimi rahatlatmaya ihtiyacım vardı.Kendime kızmayı bıraktım böylece.En önemlisi de artık ona karşı içimde ne sevgi var ne de nefret.Tamamen nötrüm yani.En önemlisi de bu.
             Secret ve feng shui ye bakılırsa hayatımın aşkıyla karşılaşmam an meselesi.Eğer hayatımın aşkı bunu okuyorsa lütfen benden korkma yazılarımı okuyarak bi psikopat olduğumu düşünebilirsin ama vallahi billahi değilim :D ayrıca neye benzediğin umrumda değil (yazar burada dış görünüşten bahsediyor :D) sadece beni sevmen yeterli.
            Son olarak bu yazımda bahsi geçen kişiye bir notum olacak(okuyacağını sanmıyorum ama)
   ''Sana söyleyebileceğim tek şey var;İyi şanslar.''
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI