YAZAMIYORUM!




4 Nisan 2019 Perşembe




                                      Selamlar,
          Çok enteresan bir dönemden geçiyorum. Ne açıdan diye soracak olursanız 'productive' açıdan diyebilirim. Tam olarak Türkçe bir karşılık bulamıyorum ama verimlilik dersek biraz da olsa istediğim anlamı karşılar herhalde. En sevdiğim şeylerden birisi yazmak, bilirsiniz. Hatta hep ne derim 'ben kendimi en iyi yazarak anlatırım'. Bu aralar içimde deli gibi bir yazma isteği. Hatta çeşit çeşit fikirler... Ancak kalemi elime alınca veya da klavyenin başına oturunca iki satır yazmaya aciz oluyorum okuyucu.

         Yazmaya başlayıp tamamlayamadığım, yarısında bıraktığım belki kırk tane metin var. Aslında hepsi de güzel şeyler ama... Ne bileyim?! İlham perim kaçtı zaar. O da dayanamadıysa kaprislerime :)

          Hayat nasıl derseniz? Güzel. Gayet Güzel. Ancak son zamanlarda 'farkındalığım' fazla arttı. Her gün kendime veya da çevreme dair yeni bir şey fark ediyorum. Bunlar zaman zaman iyi zaman zaman da kötü şeyler olsalar da bana yeni bir bakış açısı kazandırdıkları ve ufkumu genişlettikleri muhakkak! 
          İşte o fark ettiğim talihsiz şeylerden biridir yazamayışım. Eski yazılarımı okudum biraz. Alaaah saçma sapan konularda neler yazmış neler döktürmüşüm yahu. İnanılır gibi değil. Peki şimdi ne oldu?
          Tabii bu durum beni bir miktar kendimi sorgulamaya ve içsel muhasebeye itti. Topladım, çıkardım, böldüm, çarptım, ölçüp, tarttım ve şu kanıya vardım. Acaba hayatımızdaki odak noktalar bazı yeteneklerimizi veya zevklerimizi köreltiyor muydu? Acaba derslere ve akademik hayata ve dolaylı yoldan kariyere çok mu fazla odaklanmıştım da yazmayı mı unutmuştum?! İnsanın eli paslanır mıymış? Bilemiyorum. Ancak bildiğim tek bir şey var o da yazmadan mutlu olamayacağım gerçeğidir.
         
          Şimdi hemen derin bir nefes alıp sevdiğim şeylere odaklanıyorum ve yazmaya başlıyorum. Yeniden eski formumu bulana kadar. Çünkü bazılarımızın anlatmaya bazılarımızın da dinlemeye ihtiyacı var. Ben anlatıcı olmayı seve seve üstleniyorum.

          Yazdıklarımı okuyan bu olgunun en önemli parçaları siz ve sizden de önce kendim için yazmaya eski formumda dönmem gerek. Haydi Allah yardımcımız olsun ey okuyucu!
           
          Görüşmek üzere,
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI