Fall In Love : 2017 Edition




4 Ekim 2017 Çarşamba



                    Selamlar,
          Son yıllarda her sonbaharda yazdığım ''fall in love'' serisinin 3. süne hoşgeldiniz.Bu kelime oyununa bayılıyorum.Bir de normalde soğuğu sevmememe rağmen sonbaharın o tatlı telaşını seviyorum.Bir de üstüne üstlük işin içine aşk giriyor.E daha ne olsun ki!
          Geriye dönüp bakmayın derler.Bence geriye dönüp bakmalıyız ki nereden nerelere geldiğimizi görelim.Hatalarımızı görüp düzeltelim.Ya da bugünümüze şükredelim.Ben de her sonbahar geçmiş günlere dönüp şöyle bir bakarım.Neler yaptım,neler yaşadım?
          Geçtiğimiz 1 sene hayatımın en güzel bir senesiydi.Gelecek yılların da böyle hatta daha güzel geçeceğini bilmek beni çok heyecanlandırıyor.
          Uzun süre ardı arkası kesilmeyen acı ve sıkıntılara maruz kaldığınız zaman ,hayat güzelleştiğinde inanması güç oluyor.İnsan her an çıkacak bir terslik bekliyor.Ama arkadaşlar anladım ki Allah'ın ve evrenin çalışma tarzı bu değil.
          Dünya'da her şeyin bir imtihan olduğu doğru.Acılarınız en tepeye çıktığında bulacaksınız mutluluğu.Belki 1,2,3 sene sürecek yokuşlarınız ama sonsuz iniş için değer bence.
          Hayatınızdaki her şeye uyarlayabilirsiniz bu yazdıklarımı.Benim için hayatımı değiştiren şey AŞKtı.Bu yüzden böyle yazıyorum.Sizin hayattan beklentiniz her neyse belki de uzun yıllar peşinden koşup tutamayacaksınız ama bir bakacaksınız ki bir anda o gelip tutmuş sizi.
          Geçtiğim bir sene boyunca beni bolluk bereket ve mutlulukla ödüllendiren Allah'a hep şükrediyorum.
          Ama en çok da hayatıma girip beni daha iyi daha mutlu daha umutlu yapan insana teşekkür ediyorum.
          Hayatta sizi mutlu edecek ve kendinizin en iyi versiyonu yapacak o ''şey''i bulmanızı diliyorum.
          Hoşçakalıııın :)
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI